Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Stalling31 Blog

Stalling31, het begin- en eindpunt van iedere reis. Maar Stalling31 is niet alleen een stalling waar jouw reis begint of eindigt. Wij bieden meer services en faciliteiten om de beleving ook tijdens jouw reis te optimaliseren. Wij vinden het daarbij belangrijk dat je goed voorbereid bent op jouw aankomst op onze locatie, we houden je daarom altijd op de hoogte van al het nieuws gericht op jouw stallingslocatie. Ook de reis naar jouw vakantiebestemming. Stalling31 begrijpt dat je jouw auto, camper, caravan of boot gebruikt voor het maken van memorabele reizen. Dus wij willen je ook graag voorzien van belangrijk nieuws die jij nodig hebt tijdens voor je reis.

Zo geven wij graag wat tips en trucs mee die je handigheid bieden tijdens jouw reis, alsook bepaalde acties of voordelen voor je zullen wij hier berichten. Maar je kunt ook denken aan nieuws over caravans-, campers- of botenverkoop.

Stalling31_illustratie

Zo werkt Stalling31

Je caravan, camper, auto, boot, motor of vouwwagen binnen vier stappen in een veilige stalling.

1. Aanmelden​

Maak je reservering gemakkelijk online aan op de locatiepagina van de gewenste stalling.

2. Een afspraak maken​

Na je aanmelding kun je direct een afspraak maken om jouw object voor de eerste keer te brengen.

3. Je object brengen​

Samen met de beheerder wordt er een (schade)rapport opgesteld van de staat van je object.

4. Je object halen

Plan eenvoudig een afspraak via Mijn Stalling31 en haal je object op voor je aankomende reis!

Contactformulier

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.

Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop:
Verder naar reserveren

Kun je geen contract aanmaken omdat er nog maar een paar plekken beschikbaar zijn?
Vul dan hieronder de gewenste stallingslocatie in en de manier waarop we je kunnen bereiken.

Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?
Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Bedankt voor je verzoek!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.