Coronavirus: Maatregelen van Stalling31

Werken bij Stalling31

We groeien hard met Stalling31. En aangezien we heel Nederland willen voorzien van de beste stallingen hebben we af en toe nieuwe collega’s nodig. We hebben zo veel leuke en nieuwe ideeën, maar om dat te kunnen realiseren hebben we jouw energie nodig. Ben jij benieuwd naar onze vacatures en hoe het is om in uniek concept aan de slag te gaan? Dan ben je hier op de juiste plek.

Locatie Coördinator

Voor het aansturen van onze locatie beheerteams zijn op zoek naar een locatiecoördinator. Ben jij een facilitair manager met operationele-managementervaring en een gevoel voor service? Heb je affiniteit met de caravan- en camperbranche? Dan zijn we op zoek naar jou!

Bekijk de vacature

Commercieel medewerker binnendienst

Ben jij een commercieel medewerker? Ben jij in staat om tijdens een telefoongesprek met een klant exact de juiste dingen te zeggen? En raak jij gemotiveerd van ambitieuze targets? Dan zijn we op zoek naar jou! 

Bekijk de vacature

Waarom Stalling31?

Voldoende redenen om
bij ons carrière te maken

Genoeg ruimte om je eigen targets te halen en door te groeien binnen het bedrijf. Kom maar op met je ambitie!

 

Werk samen met een hecht team die er voor gaan om de klant met een fijn gevoel op vakantie te sturen.

Werken in een fijn kantoor, met leuke extra’s zoals teambreakfast. We horen graag hoe jij je eitje wilt hebben.

 

We zijn continue bezig om te kijken of we leuke voordeeltjes kunnen regelen, denk aan gratis gebruik van de bedrijfscaravan of camper!

Over ons

Voldoende redenen om
bij ons carrière te maken

12 jaar geleden hadden wij, 2 jonge, ambitieuze mannen (Jasper Nieuwstraten en Rikkert Westerlaken) het lumineuze idee om een gat in de markt te gaan vullen: een overkoepelend netwerk voor het stallen van caravans, campers, boten, oldtimers, etc.

Wij bieden hoogwaardige stalling en ontzorgen en servicen onze klanten volledig, zodat zij zorgeloos op pad kunnen wanneer zij dat willen. Dat doen we zo veel mogelijk persoonlijk – onze klantenservice is het kloppen hart van de organisatie –, maar ook via handige apps en tools en via social en online media.

Door kwaliteitscriteria te definiëren voor de locaties, de frontofficeactiviteiten te centraliseren, stallingsaanbod te differentiëren en aan te sluiten op de wensen van de klant, wordt de dienstverlening professioneler en ontvangt de klant een kwalitatief hoogwaardige dienst voor een reële prijs.

Wij doen dit niet alleen: om dit te kunnen doen zijn onze partners, de eigenaren van de stallingslocaties, enorm belangrijk. Zij zijn de gastheren en gastvrouwen op de locaties, en zijn ook ondernemers. Daarom staan we altijd voor hen klaar, nemen werk uit handen en nodigen hen uit te ondernemen binnen het concept, door bijvoorbeeld aanvullende diensten te ontwikkelen. Voor hen betekent werken met Stalling31 onderdeel worden van een formule die zich heeft bewezen, goede opbrengsten, groot klantbereik en werken met systemen die het werk vergemakkelijken. Het beheren van een stallingslocatie kost hierdoor veel minder tijd, minder gedoe en levert daardoor meer werkplezier!