Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Het bedrag op mijn factuur is gewijzigd, hoe kan dit?

Het kan zo zijn dat de prijs van de jaarfactuur is gewijzigd. Dit kan verschillende oorzaken hebben:

– het object of de objectlengte is gewijzigd
– het stallingspakket is gewijzigd
– er is een prijsverhoging geweest bij jouw stallingslocatie
– de jaarlijkse indexering is verrekend

Bij een prijswijziging van de stallingslocatie en de jaarlijkse indexering word je vooraf bericht.

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 0
Vorige: Hoe lang duurt het voordat de ontvangen factuur wordt geïncasseerd?
Volgende: Hoe en wanneer moet ik mijn stallingsgeld betalen?
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31