Wat wordt bedoeld met de administratie-service fee en indexering?

Administratie-service fee
Wij doen er alles aan om je als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. De klantenservice staat tijdens kantoortijden altijd voor je klaar om vragen te beantwoorden en hulp aan te bieden. Daarnaast maak je gebruik van een online account waarmee de afspraken digitaal ingeboekt kunnen worden en je het contract en facturen kunt inzien. Om deze services en faciliteiten optimaal te houden, wordt er jaarlijks (opslagbox contracten maandelijks) administratie-service fee gerekend.

Jaarlijkse indexering en eventuele prijsverhoging
Jaarlijks, op 1 januari, vindt er een indexering en eventuele prijsverhoging plaats op de prijzen. Deze wordt rond november per e-mail gecommuniceerd. Indien de ingangsdatum of verleningsdatum van je contract in het nieuwe kalenderjaar ligt, wordt de geïndexeerde prijs gefactureerd op de ingang- of verleningsdatum van het contract. Deze kan afwijken van de huidige contractprijs.

De indexering en prijsverhoging op de pakketprijs van het stallings- en/of opslagbox contract kan uit twee onderdelen bestaan;

  • Indexering: De indexering wordt jaarlijks toegepast en gebaseerd op de cijfers van het CBS. Dit wordt landelijk bepaald en op basis daarvan worden de prijzen en kosten doorberekend. Door o.a. de situatie omtrent het Corona-virus hebben wij het percentage van de indexering zo laag mogelijk gehouden;
  • Prijsverhoging: De prijsverhoging is gebaseerd op de investeringen die jouw locatie afgelopen jaar heeft gedaan om de stalling te optimaliseren. Deze investeringen zijn niet altijd direct zichtbaar voor onze klanten, maar dragen net als de zichtbare investeringen bij aan een professionelere stalling. Dit alles om jou en alle andere klanten zo nog beter van dienst te kunnen zijn bij het stallen van een object.
Footer_image_caravan

Stalling31 locaties in jouw omgeving

Bestaande klant? Log dan in op:

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.

Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop:
Verder naar reserveren

Kun je geen contract aanmaken omdat er nog maar een paar plekken beschikbaar zijn?
Vul dan hieronder de gewenste stallingslocatie in en de manier waarop we je kunnen bereiken.

Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?
Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie

Bedankt voor je verzoek!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.