Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Informatie brand Stalling31 Bleiswijk

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen over de situatie m.b.t. de brand bij Stalling31 Bleiswijk. Deze pagina wordt continu bijgewerkt met de laatste informatie.

Wij zijn met het hele Stalling31 team bezig deze situatie in goede banen te leiden en de juiste informatie zo snel mogelijk bij jou te krijgen. We verzoeken je voor vragen m.b.t. updates niet te e-mailen of bellen. We doen er alles aan om je op de hoogte te houden. 

Wij begrijpen hoe heftig het kan zijn voor de stallinghouder en jou als eigenaar van het object, we zullen als team van Stalling31 er alles aan doen om dit in goede banen te leiden. 

Laatste update: vrijdag 26-05-2023   12:05

Veelgestelde vragen over de brand

Vragen mbt verzekering

  • Afstandsverklaring, berging en afmelding tenaamstelling

    Alle objecten die verloren zijn gegaan, moeten geborgen worden. Hiervoor schakelt de stallinghouder een bergingsbedrijf in.

    Dit bergingsbedrijf zal waarschijnlijk ook zorgen voor de vrijwaring bij de RDW van de voertuigen die verloren zijn gegaan. Op de website en per e-mail houden we je op de hoogte van de acties van dit bergingsbedrijf.

    Update: 06-06-2023

    Wanneer je object verloren gegaan is in de brand heb je op 06-06-2023 een e-mail ontvangen met de afstandsverklaring en informatie over de berging en afmelding tenaamstelling. Volg de instructies in deze mail en geef akkoord op de afstandsverklaring.

    Een bergingsbedrijf gaat het overgebleven schroot (van het pand én de restanten van voertuigen) afvoeren. Hier wordt binnenkort mee gestart.

  • Kan ik komen kijken als ik bericht heb gehad dat mijn object binnen stond en in de brand is opgegaan?

    Je kunt dit weekend niet naar de locatie, er wordt hard gewerkt om alles te inventariseren. Als je object identificeerbaar is dan ontvang je daarvan bericht om te komen kijken en te beslissen over de vervolgstappen.

  • Mijn object stond binnen, wat moet ik doen?

    Wij vragen je onze berichten met meer informatie af te wachten. Je kunt nu nog niet naar de stalling komen om jouw object op te halen. Wij zijn in contact met de stallinghouder die met een inventarisatie bezig is. Je wordt op de hoogte gehouden per e-mail en wij vragen je deze richtlijnen aan te houden.

  • Wie is verantwoordelijk voor de schade aan de objecten?

    Je dient jouw eigen verzekering in te lichten over de gebeurtenis bij de stalling in Bleiswijk. Eventuele schade of verlies valt onder jouw eigen verzekering. Bekijk artikel 13 van de algemene voorwaarden voor meer informatie over schade, aansprakelijkheid en verzekering.

    Extra verzekeringsinformatie met betrekking tot het schadedossier van de locatie Bleiswijk is:
    Verzekeraar: Interpolis
    Schadenummer: QS07271773

    Voor eventuele aansprakelijkheidsmeldingen dien je contact op te nemen met Interpolis via dit formulier, de klantenservice van Stalling31 kan deze niet verwerken.

    Update 15-05  17:32  Bericht van Interpolis:

    De uitkomst van het officiële onderzoek naar de brandoorzaak in nog niet bekend
    Op dit moment heeft het bellen naar Interpolis voor informatie geen toegevoegde waarde. Interpolis wacht de uitkomst van het onderzoek af.

    Meldt u zich bij uw eigen verzekeraar?
    Als u uw gestalde object zelf verzekerd heeft dan kunt u zich wenden tot uw eigen verzekeraar.
    Na de uitkomst van het brandonderzoek komen wij of Stalling31 bij u op de zaak terug.

    Ondanks dat het onderzoek nog afgewacht wordt kan het zijn dat u de stalling aansprakelijk wilt stellen dan kunt u dat doen via dit formulier.
    Uw aanmelding wordt dan verzonden naar Schade afhandeling Interpolis en afwachtende van het onderzoek in behandeling genomen.

    Alvast bedankt voor uw medewerking!
    Interpolis

     

     

  • Valt de schade onder de verzekering van de stalling?

    Je dient je eigen verzekering in te lichten over de gebeurtenis bij de stalling in Bleiswijk. In artikel 13 van de algemene voorwaarden vind je alles over verzekering en aansprakelijkheid.

    Extra verzekeringsinformatie met betrekking tot het schadedossier van de locatie Bleiswijk is:
    Verzekeraar: Interpolis
    Schadenummer: QS07271773

    Voor eventuele aansprakelijkheidsmeldingen dien je contact op te nemen met Interpolis via dit formulier, de klantenservice van Stalling31 kan deze niet verwerken.

    Update 15-05  17:32  Bericht van Interpolis:

    De uitkomst van het officiële onderzoek naar de brandoorzaak in nog niet bekend
    Op dit moment heeft het bellen naar Interpolis voor informatie geen toegevoegde waarde. Interpolis wacht de uitkomst van het onderzoek af.

    Meldt u zich bij uw eigen verzekeraar?
    Als u uw gestalde object zelf verzekerd heeft dan kunt u zich wenden tot uw eigen verzekeraar.
    Na de uitkomst van het brandonderzoek komen wij of Stalling31 bij u op de zaak terug.

    Ondanks dat het onderzoek nog afgewacht wordt kan het zijn dat u de stalling aansprakelijk wilt stellen dan kunt u dat doen via dit formulier.
    Uw aanmelding wordt dan verzonden naar Schade afhandeling Interpolis en afwachtende van het onderzoek in behandeling genomen.

    Alvast bedankt voor uw medewerking!
    Interpolis

     

  • Officiële onderzoek

    De uitkomst van het officiële onderzoek naar de brandoorzaak in nog niet bekend

    Op dit moment heeft het bellen naar Interpolis voor informatie geen toegevoegde waarde. Interpolis wacht de uitkomst van het onderzoek af. Na ontvangst van de bevindingen van de betrokken onderzoekers zal Interpolis onderzoeken of er sprake is van aansprakelijkheid van de stalling in Bleiswijk.

  • Afspraak verzekeringsexpert

    Het kan zijn dat je verzekering met een expert moet komen kijken. Om dit in goede banen te leiden is het belangrijk dat deze afspraak via onderstaand formulier wordt gemaakt.

     

    Aanmelden verzekeringsexpert

    Aanmelden verzekeringsexpert

    Het kan zijn dat je verzekering met een expert moet komen kijken. Om dit in goede banen te leiden is het belangrijk dat deze afspraak via onderstaand formulier wordt gemaakt.

    Na ontvangst nemen we contact met je op voor een afspraak.

No questions matching current filter

Contract en betalingen

  • Ik heb net mijn factuur betaald, krijg ik dit terug?

    Je dient hier jouw eigen verzekering over te informeren. Meer informatie over verzekering en aansprakelijkheid vind je in Artikel 13 van de algemene voorwaarden. Op dit moment zijn wij in afwachting van meerdere onderzoeken van verzekering- en schadepartijen, zodra hier meer over bekend is zullen wij op deze pagina en via e-mail je hierover berichten.

    Zeg je contract alsjeblieft niet op via je Mijn Stalling31 account. Om overzicht te houden en de verdere afwikkeling in goede banen te leiden is dit niet gewenst.

    Wij zijn druk bezig om de financiële afhandeling goed op te zetten, we zullen je hier de komende dagen verder over berichten.

  • Moet ik mijn contract opzeggen?

    Je hebt een lopend contract met de stallinghouder van de locatie Bleiswijk. Samen met de stallinghouder zijn wij aan het kijken op welke manier we de administratieve afhandeling kunnen verzorgen van je contract. Omdat dit om veel contracten gaat, hebben wij hier nog enige tijd voor nodig, maar verwachten uiterlijk in de loop van de week van 22 mei as. met meer informatie te kunnen komen.

    Eventuele facturen die onlangs zijn verzonden, worden momenteel niet geïncasseerd.

    We begrijpen dat je graag zo snel mogelijk duidelijkheid wil hebben over je object en je contract en bedanken je alvast voor je begrip en geduld.

No questions matching current filter

Alle vragen

  • 📍Kan ik mijn reservesleutel komen ophalen? 🔔

    Op dit moment kun je nog niet naar de stalling komen om de reservesleutel op te halen. Wij zijn in contact met de stallinghouder die met een inventarisatie bezig is. Je wordt op de hoogte gehouden per e-mail en wij vragen je deze richtlijnen aan te houden.

    Update 26-05-2023:

    Als je gebruik maakt van één van de alternatieve stallingen (Mijdrecht, Zevenhuizen en Alphen)
    Als je een reservesleutel had liggen bij Stalling31 Bleiswijk wordt deze dinsdag 30 mei naar jouw nieuwe tijdelijke stalling gebracht. Ook op deze locatie wordt deze gebruikt om je object naar binnen en buiten te rijden.

    Ook wanneer je object verloren is gegaan in de brand wordt de reservesleutel van dat object naar jouw nieuwe tijdelijke stalling gebracht. Wanneer je de eerste brengafspraak bij jouw nieuwe tijdelijke stalling maakt voor je nieuwe object kun je deze reservesleutel omruilen voor de reservesleutel van je oude object.

    Als je geen gebruik maakt van één van de alternatieve stallingen
    Als je een reservesleutel had liggen bij Stalling31 Bleiswijk, ontvang je volgende week bericht over wanneer je deze sleutel kan komen ophalen bij de stalling.

    Update 19-05-2023: De reservesleutels in de kluis zijn goed uit de brand gekomen. Begin komende week krijg je meer nieuws hoe we gaan zorgen dat de reservesleutel weer overgedragen wordt. Het is nu niet mogelijk ze op de stallingslocatie op te halen.

    Update 02-06-2023:

    Wanneer jouw sleutel op de stallingslocatie was tijdens de brand heb je van ons op 02-06-2023 bericht gehad over jouw sleutel(s).
    Heb je een alternatieve stallingslocatie? Dan zijn jouw sleutels naar deze locatie gebracht
    Heb je geen alternatieve stallingslocatie? Dan kun je via het onderstaande formulier jouw sleutels komen ophalen.

  • Valt de schade onder de verzekering van de stalling?

    Je dient je eigen verzekering in te lichten over de gebeurtenis bij de stalling in Bleiswijk. In artikel 13 van de algemene voorwaarden vind je alles over verzekering en aansprakelijkheid.

    Extra verzekeringsinformatie met betrekking tot het schadedossier van de locatie Bleiswijk is:
    Verzekeraar: Interpolis
    Schadenummer: QS07271773

    Voor eventuele aansprakelijkheidsmeldingen dien je contact op te nemen met Interpolis via dit formulier, de klantenservice van Stalling31 kan deze niet verwerken.

    Update 15-05  17:32  Bericht van Interpolis:

    De uitkomst van het officiële onderzoek naar de brandoorzaak in nog niet bekend
    Op dit moment heeft het bellen naar Interpolis voor informatie geen toegevoegde waarde. Interpolis wacht de uitkomst van het onderzoek af.

    Meldt u zich bij uw eigen verzekeraar?
    Als u uw gestalde object zelf verzekerd heeft dan kunt u zich wenden tot uw eigen verzekeraar.
    Na de uitkomst van het brandonderzoek komen wij of Stalling31 bij u op de zaak terug.

    Ondanks dat het onderzoek nog afgewacht wordt kan het zijn dat u de stalling aansprakelijk wilt stellen dan kunt u dat doen via dit formulier.
    Uw aanmelding wordt dan verzonden naar Schade afhandeling Interpolis en afwachtende van het onderzoek in behandeling genomen.

    Alvast bedankt voor uw medewerking!
    Interpolis

     

  • Kan ik naar de locatie om mijn object te bekijken?

    Op dit moment kun je nog niet naar de stalling komen om jouw object te komen bekijken. Wij zijn in contact met de stallinghouder die met een inventarisatie bezig is. Je wordt op de hoogte gehouden per e-mail en wij vragen je deze richtlijnen aan te houden.

  • Wie is verantwoordelijk voor de schade aan de objecten?

    Je dient jouw eigen verzekering in te lichten over de gebeurtenis bij de stalling in Bleiswijk. Eventuele schade of verlies valt onder jouw eigen verzekering. Bekijk artikel 13 van de algemene voorwaarden voor meer informatie over schade, aansprakelijkheid en verzekering.

    Extra verzekeringsinformatie met betrekking tot het schadedossier van de locatie Bleiswijk is:
    Verzekeraar: Interpolis
    Schadenummer: QS07271773

    Voor eventuele aansprakelijkheidsmeldingen dien je contact op te nemen met Interpolis via dit formulier, de klantenservice van Stalling31 kan deze niet verwerken.

    Update 15-05  17:32  Bericht van Interpolis:

    De uitkomst van het officiële onderzoek naar de brandoorzaak in nog niet bekend
    Op dit moment heeft het bellen naar Interpolis voor informatie geen toegevoegde waarde. Interpolis wacht de uitkomst van het onderzoek af.

    Meldt u zich bij uw eigen verzekeraar?
    Als u uw gestalde object zelf verzekerd heeft dan kunt u zich wenden tot uw eigen verzekeraar.
    Na de uitkomst van het brandonderzoek komen wij of Stalling31 bij u op de zaak terug.

    Ondanks dat het onderzoek nog afgewacht wordt kan het zijn dat u de stalling aansprakelijk wilt stellen dan kunt u dat doen via dit formulier.
    Uw aanmelding wordt dan verzonden naar Schade afhandeling Interpolis en afwachtende van het onderzoek in behandeling genomen.

    Alvast bedankt voor uw medewerking!
    Interpolis

     

     

  • Mijn object stond binnen, wat moet ik doen?

    Wij vragen je onze berichten met meer informatie af te wachten. Je kunt nu nog niet naar de stalling komen om jouw object op te halen. Wij zijn in contact met de stallinghouder die met een inventarisatie bezig is. Je wordt op de hoogte gehouden per e-mail en wij vragen je deze richtlijnen aan te houden.

  • Ik heb net mijn factuur betaald, krijg ik dit terug?

    Je dient hier jouw eigen verzekering over te informeren. Meer informatie over verzekering en aansprakelijkheid vind je in Artikel 13 van de algemene voorwaarden. Op dit moment zijn wij in afwachting van meerdere onderzoeken van verzekering- en schadepartijen, zodra hier meer over bekend is zullen wij op deze pagina en via e-mail je hierover berichten.

    Zeg je contract alsjeblieft niet op via je Mijn Stalling31 account. Om overzicht te houden en de verdere afwikkeling in goede banen te leiden is dit niet gewenst.

    Wij zijn druk bezig om de financiële afhandeling goed op te zetten, we zullen je hier de komende dagen verder over berichten.

  • Kunnen er foto’s gemaakt worden van mijn object?

    Op dit moment is de stallinghouder bezig met een inventarisatie. Gezien de situatie is het niet mogelijk om foto’s te maken en versturen van jouw object. Wij willen je vragen de berichten met meer informatie en instructies af te wachten. Deze worden per e-mail naar je gestuurd.

  • Ik heb de e-mail met meer informatie niet ontvangen. Hoe kan dat?

    Alle communicatie wordt per e-mail verzonden, naar het e-mail adres dat op jouw account/contract staat. Mocht je de e-mail(s) niet hebben ontvangen, controleer dan ook je ongewenste e-mailbox. Het kan zijn dat de e-mail(s) daar in terecht zijn gekomen. Mocht je nog steeds geen e-mail(s) hebben ontvangen, stuur dan een bericht naar [email protected]

  • Kan ik mijn object tijdelijk ergens anders stallen?

    We begrijpen dat je op zoek bent naar een alternatief voor de komende tijd. Wij zijn daarvoor druk in gesprek met alternatieve locaties.

    Maandag 15 mei hebben we je een bericht gestuurd. De komende dagen zullen we je laten weten of er een alternatief is, en waar je dan terecht kan. We vragen u in de tussentijd te wachten met het aanmaken van een nieuw contract bij een andere locatie. Op die manier kunnen wij je het beste van dienst zijn en ook de verdere afwikkeling op de locatie Bleiswijk in goede banen leiden.

    Ga ook niet zelf naar andere locaties toe, de beheerders daar kunnen je ook niet direct helpen.

    Als je hier interesse in hebt, stuur dan een mail naar [email protected].

  • Mijn object stond bij het onderhoudsbedrijf (MHR)

    Ja het onderhoudsbedrijf is ook in brand opgegaan. De objecten die daar klaar stonden buiten zijn grotendeels gespaard. Als jouw object daar tussen stond dan hebben we je daarover een e-mail gestuurd.

  • Kan ik komen kijken als ik bericht heb gehad dat mijn object binnen stond en in de brand is opgegaan?

    Je kunt dit weekend niet naar de locatie, er wordt hard gewerkt om alles te inventariseren. Als je object identificeerbaar is dan ontvang je daarvan bericht om te komen kijken en te beslissen over de vervolgstappen.

  • Afspraak verzekeringsexpert

    Het kan zijn dat je verzekering met een expert moet komen kijken. Om dit in goede banen te leiden is het belangrijk dat deze afspraak via onderstaand formulier wordt gemaakt.

     

    Aanmelden verzekeringsexpert

    Aanmelden verzekeringsexpert

    Het kan zijn dat je verzekering met een expert moet komen kijken. Om dit in goede banen te leiden is het belangrijk dat deze afspraak via onderstaand formulier wordt gemaakt.

    Na ontvangst nemen we contact met je op voor een afspraak.

  • Wat is de oorzaak van de brand?

    Dit is nog niet bekend. De politie is een onderzoek gestart. Wij zijn in contact met de stallinghouder.

    Update 12-05-2023 16:40
    Er is op dit moment nog niets bekend over de oorzaak van de brand. De locatie had alle brandveiligheid goed op orde. De brandweer en politie hebben onderzoek gedaan. Als er meer nieuws is over mogelijke oorzaak en dit is relevant dan zullen we je informeren op deze website..

No questions matching current filter

Let op:
We begrijpen dat je op zoek bent naar een alternatief voor de komende tijd. Wij zijn daarvoor druk in gesprek met alternatieve locaties.

Maandag 15 mei hebben we je een bericht gestuurd. De komende dagen zullen we je laten weten of er een alternatief is, en waar je dan terecht kan. We vragen u in de tussentijd te wachten met het aanmaken van een nieuw contract bij een andere locatie. Op die manier kunnen wij je het beste van dienst zijn en ook de verdere afwikkeling op de locatie Bleiswijk in goede banen leiden.

Ga ook niet zelf naar andere locaties toe, de beheerders daar kunnen je ook niet direct helpen.

Wil je kenbaar maken dat je interesse hebt in een (tijdelijk) alternatief, stuur dan een e-mail naar .

Bedankt voor je begrip.

Geef door wanneer je de sleutels van jouw object komt ophalen

Als je een mail hebt gehad over het ophalen van de sleutels van jouw object, geef dan hieronder aan wanneer jij deze wilt komen ophalen.
Heb je een alternatieve stalling? Dan zijn jouw sleutels naar deze locatie gebracht.

Let op: neem een kentekenbewijs en ID mee voor het ophalen van de sleutel(s).

Brand Bleiswijk sleutel ophalen

Stel een vraag over de vacature

Contactformulier algemeen
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.