Je hebt een nieuw contract aangemaakt via de website en je wil het object dit weekend al brengen

Heb je een nieuw contract aangemaakt via onze website en wil je dit weekend je object al komen brengen? Dat is mogelijk!

Je hebt van ons een e-mail ontvangen voor de bevestiging van jouw contract aanvraag. Niet ontvangen? Controleer dan je ongewenste e-mailbox. In deze e-mail staan o.a. de gegevens en informatie om in te loggen. Log in op jouw online account en klik op de oranje knop 'Brengen'. Er verschijnt een pop-up, waarin aangegeven wordt dat je eerst je klantgegevens moet invullen.

Je komt automatisch in een pop-up waar je alle missende gegevens kunt invoeren.

Zodra je alle gegevens hebt ingevoerd en opgeslagen, krijg je automatisch de pop-up voor het maken van de eerste afspraak. Hier krijg je alleen de beschikbare data te zien die gelijk zijn aan de openingstijden van jouw locatie.

Na het succesvol inplannen van deze eerste brengafspraak, ontvang je een bevestigingsmail en is de locatie beheerder direct op de hoogte van jouw komst. Deze eerste brengafspraak kan nog tot de avond ervoor ingepland worden. Vergeet niet om je identiteitsbewijs en kentekenbewijs mee te nemen wanneer je je object voor de eerste keer naar de stalling brengt.

Contact

Staat je vraag er niet tussen of wil je iets doorgeven, dan kun je ook direct contact met ons opnemen.

Na kantooruren, tot 21.00 uur ‘s avonds en op zaterdag tot 17.00 uur, word je doorgeschakeld naar onze telefoondienst. Zij kunnen je helpen met noodgevallen of dringende vragen.

Footer_image_caravan
Bestaande klant? Log dan in op:

Contactformulier