Hoe maak ik een ophaal-, breng- of bezoekafspraak?

Een ophaal-, breng of bezoekafspraak voor je object kan je indienen door in te loggen op je persoonlijke account. Klik vervolgens op het gewenste type om een afspraak in te plannen.

Selecteer;
1. De gewenste datum. Hier kun je alleen de data kiezen waarop jouw stalling geopend is;
2. Wanneer jouw stalling meerdere momenten op één dag heeft, kun je hier het gewenste moment kiezen. Wanneer er niet '(beheerd)' achterstaat, zijn het selfservice tijden en is de beheerder niet fysiek aanwezig bij de afspraak. Niet iedere locatie maakt gebruik van selfservice tijden;
3. Extra services nodig? Selecteer die hier en voer, indien nodig, een notitie in.

 

Wanneer je alles hebt ingevuld klik je op 'Afspraak maken'. Je krijgt een pop-up dat de afspraak succesvol is ingepland. Vervolgens krijg je het overzicht van de zojuist ingeplande afspraak.

Terug op je homepagina kun je al je afspraken inzien. De eerst volgende afspraak zie je direct op je homepagina, rechts in beeld. Wil je al je afspraken zien? Klik dan bovenaan de pagina op 'Afspraken'.

Extra informatie

Houd er rekening mee dat een ophaalaanvraag altijd 7, 5, of 1 dag voorafgaande aan de ophaaldatum aangevraagd dient te worden. Dit is afhankelijk van het pakket dat je gekozen hebt (Budget, Basis of Plus). Een ophaalafspraak maken voor dezelfde dag is niet mogelijk. Afhankelijk van het gekozen pakket en de gemaakte afspraak worden er wel of geen kosten in rekening gebracht (er verschijnt een pop-up wanneer er een afspraak wordt gemaakt waarbij er extra kosten worden berekend).

Footer_image_caravan

Stalling31 locaties in jouw omgeving

Bestaande klant? Log dan in op:

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.

Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop:
Verder naar reserveren

Kun je geen contract aanmaken omdat er nog maar een paar plekken beschikbaar zijn?
Vul dan hieronder de gewenste stallingslocatie in en de manier waarop we je kunnen bereiken.

Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?
Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie

Bedankt voor je verzoek!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.