Hoe maak ik een ophaal-, breng- of bezoekafspraak?

Een ophaal-, breng of bezoekafspraak voor je object kan je indienen door in te loggen op je persoonlijke account. Klik vervolgens op het gewenste type om een afspraak in te plannen.

Selecteer;
1. De gewenste datum. Hier kun je alleen de data kiezen waarop jouw stalling geopend is;
2. Wanneer jouw stalling meerdere momenten op één dag heeft, kun je hier het gewenste moment kiezen. Wanneer er niet '(beheerd)' achterstaat, zijn het selfservice tijden en is de beheerder niet fysiek aanwezig bij de afspraak. Niet iedere locatie maakt gebruik van selfservice tijden;
3. Extra services nodig? Selecteer die hier en voer, indien nodig, een notitie in.

 

Wanneer je alles hebt ingevuld klik je op 'Afspraak maken'. Je krijgt een pop-up dat de afspraak succesvol is ingepland. Vervolgens krijg je het overzicht van de zojuist ingeplande afspraak.

Terug op je homepagina kun je al je afspraken inzien. De eerst volgende afspraak zie je direct op je homepagina, rechts in beeld. Wil je al je afspraken zien? Klik dan bovenaan de pagina op 'Afspraken'.

Extra informatie

Houd er rekening mee dat een ophaalaanvraag altijd 7, 5, of 1 dag voorafgaande aan de ophaaldatum aangevraagd dient te worden. Dit is afhankelijk van het pakket dat je gekozen hebt (Budget, Basis of Plus). Een ophaalafspraak maken voor dezelfde dag is niet mogelijk. Afhankelijk van het gekozen pakket en de gemaakte afspraak worden er wel of geen kosten in rekening gebracht (er verschijnt een pop-up wanneer er een afspraak wordt gemaakt waarbij er extra kosten worden berekend).

Contact

Staat je vraag er niet tussen of wil je iets doorgeven, dan kun je ook direct contact met ons opnemen.

Na kantooruren, tot 21.00 uur ‘s avonds en op zaterdag tot 17.00 uur, word je doorgeschakeld naar onze telefoondienst. Zij kunnen je helpen met noodgevallen of dringende vragen.

Footer_image_caravan
Bestaande klant? Log dan in op:

Contactformulier