Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Een afspraak maken in Mijn Stalling31

Een afspraak maken in Mijn Stalling31 is erg gemakkelijk. Volg de onderstaande stappen om een haal-, breng-, of bezoekafspraak in te plannen op jouw stallingslocatie.

Toch extra hulp nodig? Ga dan naar onze hulp pagina voor antwoord op veelgestelde vragen.

Stap 2. Inloggen

Vul je inloggegevens in die je bij het afsluiten van je contract hebt aangemaakt.
Wachtwoord vergeten? Druk dan op 'Wachtwoord vergeten' en maak een nieuw wachtwoord aan.

Stap 3. Type afspraak kiezen

Wanneer je ingelogd bent druk je bovenin op één van de drie knoppen om een haal-, breng-, of bezoekafspraak zoals je ziet in de onderstaande afbeelding. Of ga naar de pagina 'Afspraken' en kies daar het gewenste type afspraak.

Afspraak maken
Stap 4. Datum en tijd

Vul het gewenste datum en tijdstip in.
Let op: afspraken kunnen niet buiten openingstijden gemaakt worden.

Stap 5. Aanvullende informatie & afspraak maken

Vul eventueel aanvullende informatie in die belangrijk is voor de locatiebeheerder en klik op 'Afspraak maken'.

Stap 6. Afspraak bevestiging

Gelukt! Je afspraak is aangemaakt. De beheerder is meteen op de hoogte gebracht van jouw afspraak. Je krijgt direct een e-mail in de inbox ter bevestiging.

Liever de instructies in een video bekijken? Bekijk hieronder stap voor stap hoe je een afspraak maakt op Mijn Stalling31.

Contactformulier

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.

Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop:
Verder naar reserveren

Kun je geen contract aanmaken omdat er nog maar een paar plekken beschikbaar zijn?
Vul dan hieronder de gewenste stallingslocatie in en de manier waarop we je kunnen bereiken.

Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?
Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Bedankt voor je verzoek!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.