Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Vernieuwde Mijn Stalling31 klantomgeving

In dit artikel vind je informatie over de vernieuwde klantomgeving van Mijn Stalling31.

De klantomgeving in Mijn Stalling31 is vernieuwd. Dit hebben we gedaan om de stallingservaring voor onze klanten zo prettig mogelijk te maken. Met een nieuw ontwerp en intuïtieve functies maken we het inplannen van haal- en brengafspraken nu nog makkelijker.

 

Inloggen

Inloggen op Mijn Stalling31 werkt hetzelfde als voorheen. Ga naar www.stalling31.nl en klik rechtsboven op ‘Mijn Stalling31’. Je logt nog steeds in met het e-mailadres waarop jouw contract is geregistreerd en het wachtwoord dat je hiervoor hebt aangemaakt.

 

Wat verandert er aan Mijn Stalling31?

Naast de vernieuwde uitstraling geeft de nieuwe klantomgeving meer inzicht in de informatie van jouw object, contract en stallingslocatie. Hieronder we een overzicht gemaakt van wat je in het nieuwe systeem zelf kan regelen en welke informatie je gemakkelijk en snel kan inzien;

– Jouw klant-, bedrijfs- en accountgegevens wijzigen;
Wijzig gegevens zoals je wachtwoord, adres of telefoonnummer.

– Ophaal-, breng- en bezoek afspraken inplannen, wijzigen en annuleren;
Plan gemakkelijk haal- of brengafspraak in. Je kunt deze ook wijzigen of annuleren.

– Een nieuw stallingscontract aanvragen;
Maak direct een nieuw contract aan voor je tweede object.

– De stallingswijzer van jouw locatie downloaden;
Bekijk snel alle informatie van jouw stalling gebundeld in één overzichtelijk document.

– Uw huidige stallingscontract opzeggen;
Zeg je huidige stallingscontract direct op.

– Facturen inzien en downloaden
Download en bekijk je facturen direct vanuit je account.

 

Veelgestelde vragen

Wij hebben de vernieuwde klantomgeving gebruiksvriendelijk ontworpen, maar wij begrijpen dat het even wennen kan zijn. Vandaar dat we hierbij een aantal artikelen delen met extra uitleg over het gebruikt van het nieuwe systeem;

Hoe maak ik een ophaal-, breng- of bezoekafspraak? 

Hoe en waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Wachtwoord vergeten? Of het inloggen lukt niet.

Heb je toch nog vragen? Neem dan een kijkje op onze klantenservice pagina voor alle artikelen.
Klik hier om alle artikelen te lezen

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 1
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31