Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Schade & Verzekering

Transportschade

Wat is een voorbeeld van transportschade? Een beheerder heeft met een camper een paaltje geraakt, waardoor een knipperlicht stuk is gegaan.

Schade moet in ieder geval worden gemeld voordat je het terrein van de stalling hebt verlaten. Alleen dan kan worden achterhaald of de schade is ontstaan op locatie en kan worden aangemerkt als transportschade. Als je dat niet hebt gedaan, kan een schademelding niet in behandeling worden genomen. In de stallingsvoorwaarden (art. 7.) kan je vinden wat er gebeurt als een schade wordt aangemerkt als transportschade.

Hoe meld ik een schade? Je kan je schade melden bij de Klantenservice van Stalling31. Dat doe je door een e-mail te sturen naar [email protected] of te bellen met onze klantenservice (buiten kantoortijden? Spreek dan een voicemail in). Maak altijd foto’s van het object (overzichtsfoto) en de schade (detailfoto) waarop goed te zien is hoe het object er bij staat en om welke schade het gaat. Deze foto’s kan je met je melding meesturen (als je die per mail doet), of later als je de melding op locatie telefonisch hebt gedaan.

Overige schade

Alle andere schade gevallen dien je zelf te verzekeren.Je bent zelf verantwoordelijk voor het verzekeren van jouw stallingsobject tegen verlies, diefstal en cascoschade (brand, overstromingen, storm e.d.), alsmede tegen andere mogelijke schades, waaronder wettelijke aansprakelijkheid. Stallingsobjecten zijn vanuit de stallinghouder niet verzekerd tegen enige vorm van schade, diefstal of verlies.

Als mijn object schade blijkt te hebben tijdens het stallen, hoe word ik hiervan op de hoogte gesteld?

Wanneer blijkt dat je object niet goed start of dat er plotseling een band lek is, zal de beheerder of de klantenservice je altijd zo spoedig mogelijk berichten. Je kan dan een bezoek brengen aan de stalling om de schade te bekijken en te bespreken.

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 2
Volgende: Mijn object heeft schade, hoe geef ik dit door?
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31