- Klantenservice
- Kennisbank
- Schade
- Schade & Verzekering
Transportschade
Wat is een voorbeeld van transportschade? Een beheerder heeft met een camper een paaltje geraakt, waardoor een knipperlicht stuk is gegaan.
Schade moet in ieder geval worden gemeld voordat je het terrein van de stalling hebt verlaten. Alleen dan kan worden achterhaald of de schade is ontstaan op locatie en kan worden aangemerkt als transportschade. Als je dat niet hebt gedaan, kan een schademelding niet in behandeling worden genomen. In de stallingsvoorwaarden (art. 7.) kan je vinden wat er gebeurt als een schade wordt aangemerkt als transportschade.
Hoe meld ik een schade? Je kan je schade melden bij de Klantenservice van Stalling31. Dat doe je door een e-mail te sturen naar [email protected] of te bellen met onze klantenservice (buiten kantoortijden? Spreek dan een voicemail in). Maak altijd foto’s van het object (overzichtsfoto) en de schade (detailfoto) waarop goed te zien is hoe het object er bij staat en om welke schade het gaat. Deze foto’s kan je met je melding meesturen (als je die per mail doet), of later als je de melding op locatie telefonisch hebt gedaan.
Overige schade
Alle andere schade gevallen dien je zelf te verzekeren.Je bent zelf verantwoordelijk voor het verzekeren van jouw stallingsobject tegen verlies, diefstal en cascoschade (brand, overstromingen, storm e.d.), alsmede tegen andere mogelijke schades, waaronder wettelijke aansprakelijkheid. Stallingsobjecten zijn vanuit de stallinghouder niet verzekerd tegen enige vorm van schade, diefstal of verlies.
Als mijn object schade blijkt te hebben tijdens het stallen, hoe word ik hiervan op de hoogte gesteld?
Wanneer blijkt dat je object niet goed start of dat er plotseling een band lek is, zal de beheerder of de klantenservice je altijd zo spoedig mogelijk berichten. Je kan dan een bezoek brengen aan de stalling om de schade te bekijken en te bespreken.