Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Schade & Verzekering

Transportschade

Wat verstaan we onder transportschade? Een voorbeeld is wanneer de beheerder met een camper tegen een paaltje rijdt, waardoor een knipperlicht kapotgaat.

Belangrijk: je moet schade altijd melden voordat je het terrein van de stalling verlaat. Alleen dan kunnen we vaststellen of de schade op onze locatie is ontstaan en of het als transportschade kan worden gezien. Als je de schade niet meldt voordat je weggaat, kunnen we de melding helaas niet in behandeling nemen. In artikel 7 van onze stallingsvoorwaarden lees je precies wat er gebeurt als schade als transportschade wordt aangemerkt.

Hoe meld je schade? Je kunt schade melden bij de Klantenservice van Stalling31. Dit kan per e-mail naar [email protected] of telefonisch tijdens kantooruren. Bel je buiten kantooruren? Spreek dan een voicemailbericht in. Maak altijd duidelijke foto’s van je object (een overzichtsfoto) en van de schade (een detailfoto), zodat we goed kunnen zien hoe het object erbij staat en wat de schade precies is. Deze foto’s kun je meesturen als je de melding per e-mail doet, of later opsturen als je de melding telefonisch hebt gedaan.

Overige schade

Alle andere schades moet je zelf verzekeren. Je bent zelf verantwoordelijk voor het verzekeren van je gestalde object tegen verlies, diefstal, schade (zoals brand, overstromingen en storm) en andere mogelijke schades, inclusief wettelijke aansprakelijkheid. Wij als stallinghouder hebben geen verzekering die jouw object dekt tegen schade, diefstal of verlies.

Hoe word je op de hoogte gesteld van schade tijdens de stalling?

Mocht blijken dat je object niet goed start of dat er plotseling een band lek is, dan zullen de beheerder of onze klantenservice je zo snel mogelijk informeren. Je kunt dan langskomen bij de stalling om de schade zelf te bekijken en te bespreken.

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 8

Artikelen op onze Kennisbank zijn onderhevig aan verandering. Aan de geboden informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Contactformulier algemeen
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Terugbelverzoek pop-up
Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31

Stel een vraag over de vacature