Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Schade & Verzekering

Transportschade
Alle locaties van Stalling31 zijn verzekerd tegen transportschade. Dat betekent dat als de locatiebeheerder schade rijdt aan jouw object tijdens het verplaatsen hiervan, dan zal de locatiebeheerder deze schade vergoeden. In deze gevallen zal de beheerder of de klantenservice contact met je opnemen om de schade verder af te handelen.

Overige schade
Alle andere schade gevallen dien je zelf te verzekeren.Je bent zelf verantwoordelijk voor het verzekeren van jouw stallingsobject tegen verlies, diefstal en cascoschade (brand, overstromingen, storm e.d.), alsmede tegen andere mogelijke schades, waaronder wettelijke aansprakelijkheid. Stallingsobjecten zijn vanuit de stallinghouder niet verzekerd tegen enige vorm van schade, diefstal of verlies.

Als mijn object schade blijkt te hebben tijdens het stallen, hoe word ik hiervan op de hoogte gesteld?
Wanneer blijkt dat je object niet goed start of dat er plotseling een band lek is, zal de beheerder of de klantenservice je altijd zo spoedig mogelijk berichten. Je kan dan een bezoek brengen aan de stalling om de schade te bekijken en te bespreken.

Volgende: Mijn object heeft schade, hoe geef ik dit door?

Contactformulier

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.

Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop:
Verder naar reserveren

Kun je geen contract aanmaken omdat er nog maar een paar plekken beschikbaar zijn?
Vul dan hieronder de gewenste stallingslocatie in en de manier waarop we je kunnen bereiken.

Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?
Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Bedankt voor je verzoek!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.