Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Mijn object heeft schade, hoe geef ik dit door?

Bij het ophalen van jouw stallingsobject ben je zelf verantwoordelijk voor het constateren en melden van schades. Eventuele schades dienen als volgt te worden gemeld:

  1. Je meldt de schade bij de beheerder van de stalling;

  2. Is er geen beheerder aanwezig? Neem dan contact op met de klantenservice van Stalling31 (088-0313131). Wanneer de klantenservice niet bereikbaar is, Spreek je een voicemail in om de schademelding door te geven;

  3. Maak duidelijke foto’s van de geconstateerde schade, waarop ook te zien is dat deze foto’s op de stallingslocatie zijn gemaakt;

  4. Maak melding van de schade via e-mail: [email protected]. Voeg daar de foto’s van de schade aan toe;

  5. Verlaat het terrein van de stalling niet voordat eventuele schades op voormelde wijze zijn gemeld.

Verlaat je het terrein voordat je de schade op bovenstaande wijze heeft gemeld? Dan kun je later geen bezwaar meer maken of schades claimen.

Schademeldingen kun je doorgeven via het schadeformulier.

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 5

Artikelen op onze Kennisbank zijn onderhevig aan verandering. Aan de geboden informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Contactformulier algemeen
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Terugbelverzoek pop-up
Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31

Stel een vraag over de vacature