Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Mijn object staat op weg, maar zou in de stalling moeten staan

Heeft jouw object in Mijn Stalling31 de status ‘weg’ maar zou deze in de stalling moeten staan? Dat kan de volgende oorzaak hebben.

Wanneer je jouw object naar de stalling hebt gebracht controleert de beheerder of er schade is en of het object gereed is om in te checken. Daarna wordt het object ingecheckt. Dit is een administratieve handeling waardoor het dus voor kan komen dat de status van je object in Mijn Stalling31 tijdelijk nog niet overeenkomt met de werkelijke status.

Ondanks dat de status van jouw object op ‘weg’ staat kun je gewoon een haal-, breng-, of bezoekafspraak inplannen.

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 0
Vorige: Ik wissel meerdere objecten af in de stalling
Volgende: Ik ben al klant en heb een andere caravan, camper of nieuw object gekocht
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31