Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Ik ben al klant en heb een andere caravan, camper of nieuw object gekocht

Als je al klant bent en je hebt een nieuw object gekocht, zijn er 2 mogelijkheden:

  1. Je hebt een zelfde type object gekocht (caravan, aanhanger en vouwwagen wordt als één type object gezien): deze gegevens kun je invoeren bij de eerstvolgende breng afspraak die je in plant via jouw online account. Vink hier de service ‘Ik breng een nieuw object, graag de lengte nameten (Voer nieuw kenteken, merk en lengte in)’ aan en voer de gegevens van jouw nieuwe object in. Op deze manier is de locatiebeheerder op de hoogte, zal hij/zij het object na meten, controleren en aan ons doorgeven. Wij passen op basis daarvan jouw contract aan en indien de lengte niet overeenkomt met jouw voorgaande object, ontvang je een aanvullende of credit factuur;
  2. Je hebt een ander type object gekocht: Dan dient er een nieuw contract te worden afgesloten en het huidige contract te worden beëindigd. Neem in dit geval contact op met de klantenservice via het contactformulier. Dan wordt er samen bekeken wat de mogelijkheden zijn.
Vorige: Mijn object staat op weg, maar zou in de stalling moeten staan

Contactformulier

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.

Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop:
Verder naar reserveren

Kun je geen contract aanmaken omdat er nog maar een paar plekken beschikbaar zijn?
Vul dan hieronder de gewenste stallingslocatie in en de manier waarop we je kunnen bereiken.

Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?
Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Bedankt voor je verzoek!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.