Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Ik ben al klant en heb een andere caravan, camper of nieuw object gekocht

Als je al klant bent en je hebt een nieuw object gekocht, zijn er 2 mogelijkheden:

  1. Je hebt een zelfde type object gekocht (caravan, aanhanger en vouwwagen wordt als één type object gezien): deze gegevens kun je invoeren bij de eerstvolgende breng afspraak die je inplant via jouw online account. Vink hier de service ‘Ik breng een nieuw object, graag de lengte nameten (Voer nieuw kenteken, merk en lengte in)’ aan en voer de gegevens van jouw nieuwe object in. Op deze manier is de locatiebeheerder op de hoogte, zal hij/zij het object na meten, controleren en aan ons doorgeven. Wij passen op basis daarvan jouw contract aan en indien de lengte niet overeenkomt met jouw voorgaande object, ontvang je een aanvullende of credit factuur;
  2. Je hebt een ander type object gekocht: Dan dient er een nieuw contract te worden afgesloten en het huidige contract te worden beëindigd. Neem in dit geval contact op met de klantenservice via het contactformulier. Dan wordt er samen bekeken wat de mogelijkheden zijn.
Was dit artikel behulpzaam?
Nee 0
Vorige: Mijn object staat op weg, maar zou in de stalling moeten staan
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31