Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Hoe maak ik een ophaal-, breng- of bezoekafspraak?

Een afspraak maken via je computer

Een ophaal-, breng of bezoekafspraak voor je object maak je gemakkelijk op je persoonlijke account. Bekijk de video over hoe je een afspraak maakt via je computer of klik hier om te bekijken hoe je een afspraak maakt via je mobiele telefoon.

Volg je liever de instructies stap voor stap in tekst? Klik dan hier om de instructies voor het maken van afspraken te lezen.

Extra informatie

Na het maken van je afspraak zie je deze terug bij de “Home” pagina bij “Eerstvolgende Afspraak”. Wil je al je afspraken zien? Klik dan bovenaan de pagina op ‘Afspraken’.

Houd er rekening mee dat een ophaalaanvraag altijd 7, 5, of 1 dag voorafgaande aan de ophaaldatum aangevraagd dient te worden. Dit is afhankelijk van het pakket dat je gekozen hebt (Budget, Basis of Plus). Een ophaalafspraak maken voor dezelfde dag is niet mogelijk.

Afhankelijk van het gekozen pakket en de gemaakte afspraak worden er wel of geen kosten in rekening gebracht (er verschijnt een pop-up wanneer er een afspraak wordt gemaakt waarbij er extra kosten worden berekend).

Een afspraak buiten openingstijden maken is helaas niet mogelijk. Dit is tevens ook niet mogelijk voor onze klantenservice.

 


 

Een afspraak maken via je mobiele telefoon

Een ophaal-, breng of bezoekafspraak voor je object maak je gemakkelijk op je persoonlijke account. Bekijk de video over hoe je een afspraak maakt via je mobiele telefoon.

Volg je liever de instructies stap voor stap in tekst? Klik dan hier om de instructies voor het maken van afspraken te lezen.

Extra informatie

Na het maken van je afspraak zie je deze terug bij de “Home” pagina bij “Eerstvolgende Afspraak”. Wil je al je afspraken zien? Klik dan bovenaan de pagina op ‘Afspraken’.

Houd er rekening mee dat een ophaalaanvraag altijd 7, 5, of 1 dag voorafgaande aan de ophaaldatum aangevraagd dient te worden. Dit is afhankelijk van het pakket dat je gekozen hebt (Budget, Basis of Plus). Een ophaalafspraak maken voor dezelfde dag is niet mogelijk.

Afhankelijk van het gekozen pakket en de gemaakte afspraak worden er wel of geen kosten in rekening gebracht (er verschijnt een pop-up wanneer er een afspraak wordt gemaakt waarbij er extra kosten worden berekend).

Een afspraak buiten openingstijden maken is helaas niet mogelijk. Dit is tevens ook niet mogelijk voor onze klantenservice.
Vorige: Huisregels voor de stalling
Volgende: COVID 19​ – Onze maatregelen

Contactformulier

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.

Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop:
Verder naar reserveren

Kun je geen contract aanmaken omdat er nog maar een paar plekken beschikbaar zijn?
Vul dan hieronder de gewenste stallingslocatie in en de manier waarop we je kunnen bereiken.

Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?
Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Bedankt voor je verzoek!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.