Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Hoe kan ik mijn object brengen?

Naast ophaalafspraken, werken onze locaties ook met brengafspraken. De brengafspraken kunnen op dezelfde manier aangevraagd worden als ophaalafspraken. Hoe? Dat lees je hier: Hoe maak ik een ophaal-, breng- of bezoekafspraak?

Het verschil tussen een ophaal en brengafspraak is dat de brengafspraak altijd maar één dag voorafgaande aan de afspraak aangevraagd hoeft te worden (bij het ophalen is dit afhankelijk van het gekozen pakket).

Het voordeel van een brengafspraak is dat de beheerder op de hoogte is van je komst en je daardoor ook kan verwelkomen (met uitzondering van locaties met self-service).

Inname bij brengafspraak
Bij inname van uw stallingsobject dienen aanwezige schades door de beheerder te worden geregistreerd. Laat jij jouw stallingsobject bij ons achter zonder de inventarisatie van de schades af te wachten of tijdens eventuele self service tijden (indien jouw locatie hierover beschikt), zal de beheerder jouw stallingsobject zo spoedig als redelijkerwijs mogelijk inspecteren. Zodra de beheerder jouw stallingsobject op schades heeft gecontroleerd, ontvangt je via jouw Mijn Stalling31 account een overzicht van bij inname geconstateerde schades. Vervolgens heeft u 24 uur de tijd om bezwaar te maken tegen de geconstateerde schades. Maak je binnen dit termijn geen bezwaar, dan vervalt daarmee ieder recht op bezwaar.

Eerste keer brengen
Na ontvangst van het getekende contract ontvang je van ons een e-mail waarin gevraagd wordt aan te geven wanneer je voor de eerste keer je object wilt komen brengen. Lees hier meer over de eerste breng afspraak bij Stalling31: Instructies voor eerste keer brengen van uw object.

Een afspraak buiten openingstijden maken is helaas niet mogelijk. Dit is tevens ook niet mogelijk voor onze klantenservice.

 

Vorige: Hoe wordt mijn object ingenomen?
Volgende: Kan ik mijn object bezoeken?

Contactformulier

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.

Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop:
Verder naar reserveren

Kun je geen contract aanmaken omdat er nog maar een paar plekken beschikbaar zijn?
Vul dan hieronder de gewenste stallingslocatie in en de manier waarop we je kunnen bereiken.

Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?
Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Bedankt voor je verzoek!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.