Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Mijn object heeft schade, hoe geef ik dit door?

Wanneer je jouw object bij ons komt ophalen, is het belangrijk dat je zelf goed kijkt of er schade is. Mocht je iets zien, meld dit dan meteen even. Dit kan op verschillende manieren:

  • Meld het bij de beheerder: Als er een beheerder op de stalling is, kun je de schade direct aan hem of haar doorgeven.
  • Geen beheerder? Bel de klantenservice: Bel ons op 088-0313131. We helpen je dan graag verder.
  • Niet bereikbaar? Spreek een voicemail in: Laat een bericht achter met je naam, stallinglocatie en de schade die je hebt geconstateerd.
  • Stuur een e-mail met foto’s: Maak duidelijke foto’s van de schade (zorg dat te zien is dat de foto’s op onze locatie zijn gemaakt) en stuur deze naar  [email protected]. Voeg daar de foto’s van de schade aan toe;
  • Meld het via het schadeformulier: Je kunt ook ons online schadeformulier invullen. Klik hier voor het schadeformulier.
  • Heel belangrijk: Ga niet van het terrein af voordat je de schade op een van deze manieren hebt gemeld. Doe je dit wel, dan kunnen we latere schademeldingen of claims helaas niet meer in behandeling nemen.

    Door de schade direct te melden, kunnen we er samen voor zorgen dat alles eerlijk en correct afgehandeld wordt. Bedankt voor je oplettendheid!

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 6

Artikelen op onze Kennisbank zijn onderhevig aan verandering. Aan de geboden informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Contactformulier algemeen
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Terugbelverzoek pop-up
Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31

Stel een vraag over de vacature