Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Ik ben al klant en heb een andere caravan, camper of nieuw object gekocht

Als je al klant bent en je hebt een nieuw object gekocht, zijn er 2 mogelijkheden:

          Je hebt een zelfde type object gekocht:

  1. Heb je een nieuwe caravan, aanhanger of vouwwagen gekocht (we zien die als hetzelfde type object)? Dan kun je de gegevens van je nieuwe aanwinst eenvoudig doorgeven bij het inplannen van je eerstvolgende brengafspraak via je online account online account.
  2. Vink daar de extra service aan met de tekst: ‘Ik breng een nieuw object, graag de lengte nameten (Voer nieuw kenteken, merk en lengte in)’. Vul vervolgens het kenteken, merk en de lengte van je nieuwe object in.

    Op deze manier weet de beheerder van de stalling dat er een nieuw object aankomt. Hij of zij zal de lengte dan even nameten en de gegevens aan ons doorgeven. Wij passen vervolgens je contract aan. Als de lengte van je nieuwe object anders is dan die van je vorige, ontvang je van ons een extra factuur of een creditnota.

    Je hebt een ander type object gekocht:

  3. Heb je een ander soort object aangeschaft dan je voorheen had? Denk bijvoorbeeld aan de overstap van een caravan naar een boot. In dat geval moeten we een nieuw contract voor je opstellen en je huidige contract beëindigen.Het handigste is om even contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier op de website.
  4. Dan kunnen we samen met jou de mogelijkheden bekijken en alles netjes in orde maken voor je nieuwe object. We helpen je graag verder!
Was dit artikel behulpzaam?
Nee 4

Artikelen op onze Kennisbank zijn onderhevig aan verandering. Aan de geboden informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Contactformulier algemeen
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Terugbelverzoek pop-up
Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31

Stel een vraag over de vacature