Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Prijswijziging stallingspakket en/of opslagpakket

Doorgaans vindt er jaarlijks op 1 januari een prijswijziging plaats. Hoewel wij vanaf deze datum de nieuwe prijzen hanteren gaat voor jou de prijswijziging pas in wanneer jij de nieuwe factuur krijgt voor de verlenging van je contract. Deze prijswijziging bestaat uit twee delen: een indexering en een mogelijke prijsverhoging op basis van investeringen op jouw stallingslocatie. Het kan zijn dat er voor jouw locatie geen investeringen zijn gedaan. Dit vind je in de mail die je over de prijswijziging hebt ontvangen.

Het kan zijn dat er voor jouw locatie een andere datum en manier wordt gehandeerd voor de prijswijziging.

Voorbeeld: Je hebt een contract aangemaakt op 01-06-2023. Op 01-01-2024 vindt er een prijswijziging plaats. Bij verlenging van jouw contract, op 01-06-2024, ga jij de nieuwe prijs betalen.

Indexering:

De indexering van de pakketprijzen wordt gebaseerd op de inflatie van de Nederlandse economie aan de hand van cijfers van het CBS. Dit wil zeggen dat de pakketprijzen meegroeien met de Nederlandse economie en de koopkracht. Hierdoor kunnen wij jou de best mogelijke stallingservaring blijven bieden én investeren en ontwikkelen op het gebied van gemak, veiligheid en service.

Prijsverhoging m.b.t. investeringen op de stallingslocatie:

Wanneer jouw stallingslocatie en/of opslaglocatie investeert in het optimaliseren van de stalling en/of jouw stallings- of opslagervaring, vindt er mogelijk in het daaropvolgende jaar een prijsverhoging plaats. Hierbij moet je bijvoorbeeld denken aan ruimere openingstijden, een automatische poort, beveiliging, etc. Het kan voorkomen dat een investering niet direct zichtbaar, maar wel meerwaarde heeft voor jou of de stalling/opslag van je object of spullen. 

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 70
Volgende: Hoe lang duurt het voordat de ontvangen factuur wordt geïncasseerd?
Contactformulier algemeen
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Terugbelverzoek pop-up
Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31

Stel een vraag over de vacature

Vraag over vacature