Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Prijswijziging stallingspakket

Jaarlijks vindt er op 1 januari een prijswijziging plaats. Hoewel wij vanaf deze datum de nieuwe prijzen hanteren gaat voor jou de prijswijziging pas in wanneer jij de nieuwe factuur krijgt voor de verlenging van je contract. Deze prijswijziging bestaat uit twee delen: een indexering en een mogelijke prijsverhoging op basis van investeringen op jouw stallingslocatie.

Voorbeeld: Je hebt een contract aangemaakt op 01-06-2021. Op 01-01-2022 vindt er een prijswijziging plaats. Bij verlenging van jouw contract, op 01-06-2022, ga jij de nieuwe prijs betalen.

Indexering:

De indexering van de pakketprijzen wordt gebaseerd op de inflatie van de Nederlandse economie aan de hand van cijfers van het CBS. Dit wil zeggen dat de pakketprijzen meegroeien met de Nederlandse economie en de koopkracht. Hierdoor kunnen wij jou de best mogelijke stallingservaring blijven bieden én investeren en ontwikkelen op het gebied van gemak, veiligheid en service.

Prijsverhoging m.b.t. investeringen:

Wanneer jouw stallingslocatie investeert in het optimaliseren van de stalling en/of jouw stallingservaring, vindt er mogelijk in het daaropvolgende jaar een prijsverhoging plaats. Hierbij moet je bijvoorbeeld denken aan ruimere openingstijden, een automatische poort, beveiliging, etc. Het kan voorkomen dat een investering niet direct zichtbaar, maar wel meerwaarde heeft voor jou of de stalling van je object. 

Je wordt door ons geïnformeerd over welke investeringen er op jouw locatie hebben plaatsgevonden.

Volgende: Hoe lang duurt het voordat de ontvangen factuur wordt geïncasseerd?

Contactformulier

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.

Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop:
Verder naar reserveren

Kun je geen contract aanmaken omdat er nog maar een paar plekken beschikbaar zijn?
Vul dan hieronder de gewenste stallingslocatie in en de manier waarop we je kunnen bereiken.

Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?
Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Bedankt voor je verzoek!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.