Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Nieuwe contractprijs & ruimere openingstijden Woudrichem

Let op: dit artikel geldt uitsluitend voor klanten van Caravanstalling Woudrichem.

Bereken je nieuwe contractprijs

Bereken de nieuwe prijs voor jouw stallingscontract door je huidige pakket en de lengte van je object in te voeren. Per 1 augustus 2022 wijzigt de grondslag voor het berekenen van je contractprijs. Je betaalt dan per strekkende meter (dus voor het exacte lengte van je object) ipv een jaarprijs voor een plek met een vaste lengte.

Verruiming openingstijden

Vanaf 1 augustus 2022 kan je iedere dag van de week jouw object halen en brengen.

Door het klaarzetten en binnenplaatsen van je object te plannen op vaste dagen, wordt het voor jou mogelijk om afspraken in te plannen op iedere dag van de week. Bekijk hieronder het nieuwe schema.

Let op, om hier gebruik van te kunnen maken dien je voor bepaalde dagen eerder dan één dag van tevoren een afspraak te maken. Bekijk hieronder in het schema wanneer je uiterlijk een afspraak moet maken in Mijn Stalling31 voor het halen of brengen op een specifieke dag.

Ik wil mijn object ophalen of brengen op: Maak uiterlijk je afspraak op:
Maandag Zondag
Dinsdag Zondag
Woensdag Dinsdag
Donderdag Dinsdag
Vrijdag Donderdag
Zaterdag Vrijdag
Zondag Vrijdag

Nieuwe werkwijze inchecken objecten

Om te kunnen faciliteren om iedere dag van de week open te zijn maken wij vanaf 1 augustus gebruik van een nieuwe werkwijze voor het inchecken van jouw object. Het inchecken van jouw object wordt gedaan door de beheerders op vaste dagen buiten de openingstijden. De beheerders zullen het inchecken niet meer samen met jou doen. Hierdoor kunnen zij meer tijd nemen voor jouw object om deze grondig te controleren op schade en het rapport hiervan op te stellen.

Op het moment dat jouw object door de beheerder wordt ingecheckt krijg je hiervan uiteraard nog steeds een bericht per e-mail. De registratie van eventuele schade is direct te zien in je Mijn Stalling31 account. 

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 7
Contactformulier algemeen
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Terugbelverzoek pop-up
Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31

Stel een vraag over de vacature