Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Ik wil mijn contract graag upgraden/downgraden

Je pakket Upgraden

Merk je dat je met je budget- of basispakket toch vaker je caravan wilt ophalen dan inbegrepen? Geen probleem! Je kunt je pakket altijd upgraden naar bijvoorbeeld een basis- of pluspakket.

Dit regel je eenvoudig door het contactformulier op onze website in te vullen (staat aan de zijkant van de pagina). Geef hierbij even aan welk pakket je wilt en vermeld ook je object- en persoonlijke gegevens. Zo kan onze klantenservice je makkelijk bereiken als ze nog vragen hebben.

Zodra we je pakket hebben gewijzigd, ontvang je een bevestigingsmail met het extra bedrag dat je nog moet betalen. Deze extra kosten worden dan automatisch via de bekende manier geïncasseerd.

Even belangrijk om te weten over downgraden:

  • Eerste jaar: In je eerste jaar bij ons is het helaas niet mogelijk om je stallingspakket te verlagen.
  • Na het eerste jaar: Na je eerste stallingsjaar kun je wel downgraden, mits het pakket dat je wilt hebben nog beschikbaar is. Het kan namelijk zo zijn dat als een stalling bijna vol zit, alleen het Pluspakket nog beschikbaar is.

We hopen dat dit duidelijk is! Mocht je vragen hebben over het wijzigen van je pakket, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag verder!

 

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 16

Artikelen op onze Kennisbank zijn onderhevig aan verandering. Aan de geboden informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Contactformulier algemeen
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Terugbelverzoek pop-up
Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31

Stel een vraag over de vacature