- Klantenservice
- Kennisbank
- Contract
- Ik wil mijn contract graag upgraden/downgraden
Upgrade:
Heb je een budget- of basispakket en kom je erachter dat de caravan toch vaker dan één of twee keer per jaar wordt opgehaald, dan kan je uiteraard je pakket wijzigen naar bijvoorbeeld een basis of pluspakket. Dit kan je doen door via het contactformulier (zie rechts op deze pagina) de wijziging door te geven aan de klantenservice. Hierbij graag ook het object- en de persoonsgegevens vermelden, zodat de klantenservice gemakkelijk contact met je kan zoeken indien nodig. Na het overzetten van het pakket ontvang je een e-mail ter bevestiging met daarin het extra bedrag dat je nog dient bij te betalen. Deze factuur zal ook via automatische incasso verlopen.
Downgrade:
In het eerste stallingsjaar is het niet mogelijk het stallingspakket te downgraden. Na het eerste jaar is dit wel mogelijk, mits het gewenste stallingspakket ook beschikbaar is. Wanneer een stalling bijna of helemaal vol is, is vaak alleen het Pluspakket nog beschikbaar.