Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Ik wil mijn contract graag upgraden/downgraden

Upgrade:
Heb je een budget- of basispakket en kom je erachter dat de caravan toch vaker dan één of twee keer per jaar wordt opgehaald, dan kan je uiteraard je pakket wijzigen naar bijvoorbeeld een basis of pluspakket. Dit kan je doen door via het contactformulier (zie rechts op deze pagina) de wijziging door te geven aan de klantenservice. Hierbij graag ook het object- en de persoonsgegevens vermelden, zodat de klantenservice gemakkelijk contact met je kan zoeken indien nodig. Na het overzetten van het pakket ontvang je een e-mail ter bevestiging met daarin het extra bedrag dat je nog dient bij te betalen. Deze factuur zal ook via automatische incasso verlopen.

Downgrade:
In het eerste stallingsjaar is het niet mogelijk het stallingspakket te downgraden. Na het eerste jaar is dit wel mogelijk, mits het gewenste stallingspakket ook beschikbaar is. Wanneer een stalling bijna of helemaal vol is, is vaak alleen het Pluspakket nog beschikbaar.

 

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 14

Artikelen op onze Kennisbank zijn onderhevig aan verandering. Aan de geboden informatie kunnen geen rechten worden ontleent.

Contactformulier algemeen
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Terugbelverzoek pop-up
Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31

Stel een vraag over de vacature