Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Ik wil mijn contract graag upgraden/downgraden

Upgrade:
Heb je een budget- of basispakket en kom je erachter dat de caravan toch vaker dan één of twee keer per jaar wordt opgehaald, dan kan je uiteraard je pakket wijzigen naar bijvoorbeeld een basis of pluspakket. Dit kan je doen door via het contactformulier (zie rechts op deze pagina) de wijziging door te geven aan de klantenservice. Hierbij graag ook het object- en de persoonsgegevens vermelden, zodat de klantenservice gemakkelijk contact met je kan zoeken indien nodig. Na het overzetten van het pakket ontvang je een e-mail ter bevestiging met daarin het extra bedrag dat je nog dient bij te betalen. Deze factuur zal ook via automatische incasso verlopen.

Downgrade:
In het eerste stallingsjaar is het niet mogelijk het stallingspakket te downgraden. Na het eerste jaar is dit wel mogelijk, mits het gewenste stallingspakket ook beschikbaar is. Wanneer een stalling bijna of helemaal vol is, is vaak alleen het Pluspakket nog beschikbaar.

 

Vorige: Ik heb een reservering aangemaakt, maar wil de ingangsdatum wijzigen
Volgende: Algemene voorwaarden

Contactformulier

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.

Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop:
Verder naar reserveren

Kun je geen contract aanmaken omdat er nog maar een paar plekken beschikbaar zijn?
Vul dan hieronder de gewenste stallingslocatie in en de manier waarop we je kunnen bereiken.

Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?
Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Bedankt voor je verzoek!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.