Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Huisregels voor de Opslag- en Camperboxen

HUISREGELS OPSLAGBOXEN v1.0
Waar in deze huisregels wordt gesproken over “Opslagbox” wordt eveneens “Camperbox” bedoeld.

  • Sluit de opslagbox voor vertrek goed af;
  • Zorg ervoor dat toegangspoorten en -deuren van de locatie zowel na binnenkomst als bij vertrek gesloten zijn;
  • Toegangscode, -sleutel of -pas kwijt? Vraag bij de verhuurder een nieuwe aan (In verband met beveiliging worden toegangscodes, -sleutels en -passen niet telefonisch of anderszins digitaal verstrekt en ook niet toegezonden per post);
  • Het aanbrengen van een ander of tweede (extra) slot is niet toegestaan;
  • Nooduitgangen dienen te allen tijde vrij van obstakels te worden gehouden (Plaats dus geen goederen direct voor of in het pad een nooduitgang);
  • Gebruik de nooduitgangen uitsluitend in geval van calamiteiten, zoals brand of stroomuitval (In het geval van misbruik zal Verhuurder alle daardoor veroorzaakte schade en kosten op de Huurder verhalen);
  • Het gebruik van trolley- en steekwagens, motorvoertuigen, liften of enige andere uitrusting is voor eigen risico;
  • Trolley- en steekwagens die eigendom zijn van verhuurder mogen niet in een opslagbox worden opgeslagen (De boete hierop bedraag € 30,00 per dag);

VERBODEN OM OP TE SLAAN v1.0

 

Stoffen waarop een of meer van onderstaande symbolen staan afgebeeld mogen niet worden opgeslagen. Ook wanneer een dergelijk symbool ontbreekt, kan het object onder deze verboden eigenschappen vallen. Bij twijfel: niet opslaan!

(Dit overzicht van verboden stoffen is niet volledig. Zie de algemene voorwaarden voor een volledig overzicht van verboden stoffen en zaken. De bepalingen van de algemene voorwaarden prevaleren boven dit huisreglement.)

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 0
Volgende: Hoe zeg ik mijn camper- en/of opslagbox op?
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31