Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Huisregels voor de Opslag- en Camperboxen

HUISREGELS OPSLAGBOXEN v1.0
Waar in deze huisregels wordt gesproken over “Opslagbox” wordt eveneens “Camperbox” bedoeld.

  • Sluit de opslagbox voor vertrek goed af;
  • Zorg ervoor dat toegangspoorten en -deuren van de locatie zowel na binnenkomst als bij vertrek gesloten zijn;
  • Toegangscode, -sleutel of -pas kwijt? Vraag bij de verhuurder een nieuwe aan (In verband met beveiliging worden toegangscodes, -sleutels en -passen niet telefonisch of anderszins digitaal verstrekt en ook niet toegezonden per post);
  • Het aanbrengen van een ander of tweede (extra) slot is niet toegestaan;
  • Nooduitgangen dienen te allen tijde vrij van obstakels te worden gehouden (Plaats dus geen goederen direct voor of in het pad een nooduitgang);
  • Gebruik de nooduitgangen uitsluitend in geval van calamiteiten, zoals brand of stroomuitval (In het geval van misbruik zal Verhuurder alle daardoor veroorzaakte schade en kosten op de Huurder verhalen);
  • Het gebruik van trolley- en steekwagens, motorvoertuigen, liften of enige andere uitrusting is voor eigen risico;
  • Trolley- en steekwagens die eigendom zijn van verhuurder mogen niet in een opslagbox worden opgeslagen (De boete hierop bedraag € 30,00 per dag);

VERBODEN OM OP TE SLAAN v1.0

 

Stoffen waarop een of meer van onderstaande symbolen staan afgebeeld mogen niet worden opgeslagen. Ook wanneer een dergelijk symbool ontbreekt, kan het object onder deze verboden eigenschappen vallen. Bij twijfel: niet opslaan!

(Dit overzicht van verboden stoffen is niet volledig. Zie de algemene voorwaarden voor een volledig overzicht van verboden stoffen en zaken. De bepalingen van de algemene voorwaarden prevaleren boven dit huisreglement.)

Volgende: Hoe zeg ik mijn camper- en/of opslagbox op?

Contactformulier

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.

Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop:
Verder naar reserveren

Kun je geen contract aanmaken omdat er nog maar een paar plekken beschikbaar zijn?
Vul dan hieronder de gewenste stallingslocatie in en de manier waarop we je kunnen bereiken.

Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?
Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Bedankt voor je verzoek!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.