Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Hoe zeg ik mijn stallingscontract of opslagcontract op?

We hopen natuurlijk dat je met plezier terugkijkt op de tijd dat je bij Stalling31 hebt gestald. Het spijt ons te horen dat je je stallingscontract wilt opzeggen.

Goed om te weten: in het eerste jaar van je contract is het helaas niet mogelijk om het contract te beëindigen. Na dit eerste jaar geldt er een opzegtermijn van minimaal één maand voor je stallingspakket.

Je kunt je contract op twee manieren opzeggen:

  • Via je online account
  • Per e-mail

Opzeggen via je online account:

  1. Klik hier om in te loggen op jouw account.
  2. Bovenaan de pagina zie je de optie ‘Contracten’, klik hierop.
  3. Als je meerdere contracten bij Stalling31 hebt, kies dan het contract dat je wilt opzeggen.
  4. Rechtsonder op het scherm vind je de knop ‘Contract opzeggen’, klik hierop.
  5. Er verschijnt een venster waarin je de gewenste einddatum kunt invullen. De kalender houdt al rekening met het eventuele eerste contractjaar en de opzegtermijn van één maand.
  6. Vink de optie aan als je het object niet meer komt brengen vóór de gekozen einddatum.
  7. Selecteer de reden waarom je opzegt.
  8. Klik op ‘Contract opzeggen’ om je opzegging definitief te maken. Je ontvangt hierna een bevestigingsmail van ons.

 

Opzeggen per e-mail:

Je kunt je contract ook opzeggen door een e-mail te sturen naar [email protected]. Let er wel op dat je mailt vanaf het e-mailadres dat bij het contract hoort. Vermeld in je mail de gewenste einddatum van het contract en het kenteken van je object.

Let op: Onze klantenservice kan opzeggingen die per telefoon worden doorgegeven helaas niet verwerken.

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 9

Artikelen op onze Kennisbank zijn onderhevig aan verandering. Aan de geboden informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Contactformulier algemeen
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Terugbelverzoek pop-up
Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31

Stel een vraag over de vacature