Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Hoe zeg ik mijn stallingscontract of opslagcontract op?

Wij hopen dat je naar alle tevredenheid terugkijkt op de stallingsperiode bij Stalling31. Uiteraard vinden wij het jammer dat je jouw stallingscontract wenst op te zeggen.

In het eerste stallingsjaar is het niet mogelijk om het contract te beëindigen. Na het eerste contractjaar is de minimale opzegtermijn voor een stallingspakket één maand.

Opzeggen kan op twee manieren:

  1. Via je online account;
  2. Per e-mail.

Via je online account:

  1. Klik hier om in te loggen op uw account;
  2. Klik vervolgens op ‘Contracten’, bovenaan in beeld;
  3. Indien je meerdere contracten bij Stalling31 hebt, selecteer je het desbetreffende contract dat je wenst op te zeggen;
  4. Klik rechtsonder in beeld op ‘Contract opzeggen’;
  5. Er verschijnt een pop-up waar je de einddatum in kan voeren. Het kalendertje houdt al rekening met het eerste stallingsjaar en/of de maand opzegtermijn;
  6. Vink de optie aan als je het object niet meer komt brengen voor de einddatum;
  7. Selecteer de reden van jouw opzegging;
  8. Klik op ‘Contract opzeggen’ om je opzegging te bevestigen.
  9. Hier ontvang je een bevestigingsmail van.

 

Per e-mail
Je kan per e-mail opzeggen door een mail te sturen naar klantenservice@stalling31.nl. Let op: graag wel mailen met het adres waar het contract op staat. Geef hierbij de gewenste einddatum aan en het kenteken van uw object.

Let op: telefonische opzeggingen kunnen niet door de klantenservice worden verwerkt.

Vorige: Hoe sluit ik een nieuw contract af in mijn online account?
Volgende: Ik heb een reservering aangemaakt, maar wil de ingangsdatum wijzigen

Contactformulier

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.

Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop:
Verder naar reserveren

Kun je geen contract aanmaken omdat er nog maar een paar plekken beschikbaar zijn?
Vul dan hieronder de gewenste stallingslocatie in en de manier waarop we je kunnen bereiken.

Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?
Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Bedankt voor je verzoek!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.