Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Hoe kan ik mijn afspraak annuleren?

Heb je een ophaal-, breng- of bezoekafspraak gemaakt, maar wil je deze door omstandigheden annuleren? Dit kan op dezelfde manier aangegeven worden als hoe je in eerste instantie je afspraak hebt ingevoerd. Ga naar ‘Mijn Stalling31’ en ga naar ‘Afspraken’.

 

Selecteer de afspraak die je wenst te annuleren door erop te klikken

 

De afspraak wordt geopend, waar je onderaan de knop kunt gebruiken om de afspraak te annuleren. Er volgt een pop-up met extra informatie en waar je de annulering kunt bevestigen.

 

 

 

 

 

 

 

Nadat je de afspraak hebt geannuleerd, komt deze automatisch bij je historische afspraken te staan. Deze vind je onderaan de afspraken pagina.

 

Alle annuleringen worden altijd automatisch doorgestuurd naar de klantenservice van Stalling31. Hier hoef je dus geen extra mail over te sturen. Houd er rekening mee dat je een annulering altijd een dag van te voren aanvraagt.

Vorige: Hoe log ik in op mijn Stalling31 account?
Volgende: Kan ik overstappen naar een andere locatie?

Contactformulier

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.

Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop:
Verder naar reserveren

Kun je geen contract aanmaken omdat er nog maar een paar plekken beschikbaar zijn?
Vul dan hieronder de gewenste stallingslocatie in en de manier waarop we je kunnen bereiken.

Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?
Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie

Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Bedankt voor je verzoek!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.