Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Digitale toegangspas Stalling & Opslag

Stalling31 locaties zijn afgesloten door middel van een hek, poort of slagboom, zodat je object altijd op een afgesloten terrein staat. Op veel van onze locaties maken we gebruik van een handige digitale toegangspas om dit hek te openen. Het grote voordeel hiervan is dat je, ook op momenten dat er geen beheerder aanwezig is, je object kan brengen, halen of bezoeken. 

Hoe dit precies in zijn werk gaat, leggen we je graag uit:

Hoe werkt de digitale toegang?

Stalling

  1. Je maakt een afspraak: Via de Mijn Stalling31 omgeving geef je aan wanneer je jouw object wilt brengen, halen of bezoeken.
  2. Bevestiging per mail: Nadat je de afspraak hebt gemaakt, ontvang je een bevestigingsmail.
  3. De digitale toegangspas: Op de dag van je afspraak ontvang je nog een e-mail met als onderwerp: ‘digitale toegangspas Stalling31’. In deze mail staan de datum en de tijden van je afspraak. Je vindt er ook een knop met de tekst ‘Open toegang stalling’. Let op: de link naar de digitale toegangspas is alleen actief binnen de door jou gereserveerde tijden.
  4. Toegang openen: Wanneer je met je voertuig voor de toegangspoort van de locatie staat en je wilt deze openen, druk je op de knop in de mail. Er opent dan een webpagina met knoppen om de toegangspoort(en) te openen.
  5. Bevestigen en naar binnen: Druk op de knop van de toegangspoort waar je voor staat. Je wordt gevraagd om te bevestigen dat je daadwerkelijk op de locatie bent. Zodra je dit hebt gedaan, gaat de toegangspoort open en kun je naar binnen rijden.
  6. Automatisch sluiten: Nadat je bent doorgereden, sluit de toegangspoort vanzelf weer.
  7. Verlaten van de locatie: Als je de locatie weer wilt verlaten, herhaal je dezelfde stappen: open de mail, druk op de knop en bevestig dat je voor de poort staat.

Tip: Op het moment van de afspraak vind je ook een knop met de link naar de toegangspagina in jouw Mijn Stalling31 omgeving op de pagina ‘Afspraken’. 

Zo kun je dus flexibel en veilig terecht bij je gestalde objecten binnen de afgesproken tijd!

Opslag

Tijdens de openingstijden van de locatie hebben opslag klanten eenvoudig toegang hebt tot hun gehuurde box. 

  1. Ga naar ‘Contracten’: Open de Mijn Stalling31 omgeving op je telefoon of tablet en ga naar de pagina ‘Contracten’.
  2. Link naar de toegangspagina: Bij het contract van jouw opslagbox zie je een knop die je direct naar de toegangspagina leidt. Deze knop is alleen zichtbaar tijdens de openingstijden van de locatie.
  3. Toegang openen: Wanneer je met je voertuig voor de toegangspoort van de locatie staat, druk je op deze knop op de toegangspagina.
  4. Bevestigen: Op de toegangspagina word je gevraagd of je zeker weet dat je voor de poort staat. Bevestig dit.
  5. Naar je opslagbox: Het hek gaat nu open en je kunt naar jouw opslagbox rijden.
  6. Automatisch sluiten: Nadat je bent doorgereden, sluit het hek vanzelf weer.
  7. Verlaten van de locatie: Als je de locatie weer wilt verlaten, herhaal je dezelfde stappen: ga naar de pagina ‘Contracten’ in de Mijn Stalling31 omgeving, druk op de knop om naar de toegangspagina te gaan en bevestig dat je voor de poort staat.

Zo kun je dus heel gemakkelijk bij je spullen in de opslagbox tijdens de openingstijden van de locatie!

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 0

Artikelen op onze Kennisbank zijn onderhevig aan verandering. Aan de geboden informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Contactformulier algemeen
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Terugbelverzoek pop-up
Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31

Stel een vraag over de vacature