Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Prijswijziging stallingspakket en/of opslagpakket

Normaal gesproken passen we onze prijzen één keer per jaar aan, op 1 januari. Maar goed nieuws! Als je al een contract bij ons hebt, ga je de nieuwe prijs pas betalen wanneer je contract wordt verlengd.

De prijswijziging bestaat uit twee delen: een aanpassing aan de inflatie (indexering) en eventueel een prijsverhoging als we investeringen hebben gedaan op jouw stallinglocatie. Het kan heel goed zijn dat er op jouw locatie geen extra investeringen zijn geweest.

Voorbeeld: Stel, je hebt je contract afgesloten op 1 juni 2024. Op 1 januari 2025 veranderen onze prijzen. Maar jij gaat de nieuwe prijs pas betalen als jouw contract op 1 juni 2025 wordt verlengd.

Wat is indexering?

De indexering van onze prijzen is gebaseerd op de inflatie in Nederland, zoals die wordt gemeten door het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Door inflatie worden de kosten voor het beheer en onderhoud van de stalling ook hoger. Om ervoor te zorgen dat we dezelfde goede kwaliteit kunnen blijven leveren die je van ons gewend bent, bewegen onze prijzen mee met de inflatie.

Prijsverhoging door investeringen op jouw locatie:

Het kan voorkomen dat we investeren in jouw stallinglocatie of opslaglocatie om de stalling te verbeteren of jouw ervaring te optimaliseren. Denk hierbij aan bijvoorbeeld ruimere openingstijden, een automatische toegangspoort of extra beveiliging. Als we zulke investeringen doen, kan het zijn dat de prijs in het jaar daarna iets omhoog gaat. Soms zie je een investering niet direct, maar het kan wel zorgen voor meerwaarde voor jou of voor de stalling van je spullen.

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 45

Artikelen op onze Kennisbank zijn onderhevig aan verandering. Aan de geboden informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Contactformulier algemeen
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Terugbelverzoek pop-up
Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31

Stel een vraag over de vacature