Met behulp van een mobiele telefoon kunt u buiten de standaard openingstijden de slagboom of het hek van het terrein openen. Ontzettend handig, want zo kunt u ook buiten de beheerde tijden een haal- of brengafspraak maken. 

Hoe werkt het systeem?

Met het telefoonsysteem kunt u het hek of de slagboom openen door met uw mobiele telefoon te bellen naar het nummer dat op de paal staat. Het werkt als volgt:

  1. Als u aan komt rijden, belt u met het mobiele nummer dat in uw klantprofiel geregistreerd staat. U belt dan naar het telefoonnummer dat op de paal staat.
  2. Het systeem herkent uw nummer en verbreekt de verbinding. 
  3. Het hek of de slagboom gaat automatisch open.
  4. Als u binnen bent, sluit het hek of de slagboom weer achter u.

Let op:

  • U kunt het hek of de slagboom alleen openmaken met het mobiele telefoonnummer dat in uw klantprofiel bij ons geregistreerd staat. 
  • U kunt het hek of de slagboom alleen openmaken als u uw nummerherkenning aan hebt staan op uw mobiele telefoon.
  • U kunt het hek of de slagboom alleen openmaken als u een breng- of haalafspraak hebt gemaakt.
  • Als u een nieuw telefoonnummer heeft, verwerkt u het nummer in het systeem. Dat doet u door in te loggen op onze website en het telefoonnummer aan te passen.

Wat als de slagboom of het hek niet open gaat?

Als de slagboom of het hek niet open gaat, kunt u het storingsnummer bellen. Het storingsnummer staat op de paal. U komt dan in contact met ons. Wij proberen het probleem samen met de eigenaar voor u op te lossen.

Waar zet ik mijn object neer?

U zet uw object zelf op het terrein neer in de daarvoor bestemde vakken. Zorg ervoor dat uw object netjes in het vak staat. Zo hebben andere mensen ook ruimte om hun object neer te zetten.

Hoe ontvang ik de sleutel van mijn camper of auto van de beheerder?

Tijdens de self-servicetijden zorgt u er zelf voor dat u uw eigen sleutel bij zich heeft. Heeft u geen reservesleutel? Dan kunt u alleen op beheerde tijden langskomen om uw object te halen of te brengen.