Met behulp van een pasje kunt u buiten de standaard openingstijden het hek van het terrein openen. Ontzettend handig, want zo kunt u ook buiten de beheerde tijden een haal- of brengafspraak maken. 

Hoe werkt het systeem?

Het systeem werkt als volgt:

  1. Als u aan komt rijden, houdt u het pasje tegen de daarvoor bestemde plaats aan.
  2. Het systeem herkent het pasje.
  3. Het hek gaat automatisch open.

Let op:

  • U krijgt bij de eerste afspraak een pasje van ons. Het is dus belangrijk dat u bij de eerste afspraak wel tijdens beheerde tijden langs komt. 
  • Voor het pasje betaalt u een borg van 50 euro. Deze borg wordt automatisch geïncasseerd. Als u uw contract opzegt, krijgt u de borg weer teruggestort, na het inleveren van de pas. 

Wat als het hek niet open gaat, of als ik mijn pasje vergeten ben?

Als het hek niet open gaat, kunt u het storingsnummer bellen. Het storingsnummer staat op de paal. U komt dan in contact met ons. Wij proberen het probleem samen met de eigenaar voor u op te lossen.

Wat als ik mijn pasje kwijt bent?

Bel dan naar onze klantenservice (088-0313131). Zij registreren dat u het pasje bent verloren. Bij de beheerder kunt u weer een nieuwe aanvragen. Helaas bent u de borg van 50 euro dan wel kwijt. Voor een nieuw pasje betaalt u weer een nieuwe borg.

Waar zet ik mijn object neer?

U zet uw object zelf op het terrein neer in de daarvoor bestemde vakken. Zorg ervoor dat uw object netjes in het vak staat. Zo hebben andere mensen ook ruimte om hun object neer te zetten.

Hoe ontvang ik de sleutel van mijn camper of auto van de beheerder?

Tijdens de self-servicetijden zorgt u er zelf voor dat u uw eigen sleutel bij zich heeft. Heeft u geen reservesleutel? Dan kunt u alleen op beheerde tijden langskomen om uw object te halen of te brengen.