Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Waar kunnen we je mee helpen?

No questions matching current filter
  • De eerste keer je object brengen

    Ga je voor de eerste keer jouw object naar de stalling brengen? Volg dan de volgende stappen:

    1. Maak een afspraak in Mijn Stalling31 tijdens beheerder tijden (een eerste brengafspraak kan niet tijdens self-servicetijden);
    2. Neem je kentekenbewijs mee en een vorm van identificatie;
    3. Verwijder de gasflessen en andere gevaarlijke stoffen uit je object. Bekijk alle huisregels hier.

    De beheerder zal op locatie jouw object nameten en samen volledig nakijken op gebruiksschade. Daarna wordt het object incheckt en in de stalling geplaatst.

    Klik hier om in te loggen op Mijn Stalling31.

  • Hoe annuleer ik een afspraak?

    Een gemaakte afspraak annuleer je gemakkelijk in Mijn Stalling31. Ga in het menu naar ‘Afspraken’ en klik de desbetreffende afspraak aan in ‘Toekomstige afspraken’. Klik vervolgens in het afsprakenvenster op ‘Afspraak annuleren’.

    Een afspraak annuleren kan uiterlijk tot één dag van tevoren.

    Klik hier om in te loggen op Mijn Stalling31.

  • Hoe betaal ik stallingsgeld?

    Bij het aanmaken van het contract vul je jouw IBAN-nummer in. Wanneer je akkoord geeft op het contract, ga je akkoord met de automatische incasso van Stalling31. Zodra het contract is ingegaan, stuurt de financiële administratie van Stalling31 een mail met daarin de factuur. Deze wordt dan binnen twee weken automatisch van je rekening afgeschreven. Hiervoor hoef je zelf niets te doen.

  • Contactgegevens Stalling31

    Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden? Wij helpen je graag verder. Kies één van de onderstaande opties om contact op te nemen met ons:

    Contactformulier | terugbelverzoek | telefoonnummer (alleen spoed)

No questions matching current filter

De belangrijkste onderwerpen op een rij

Doe het zelf met Mijn Stalling31

Regel alles handig en snel via Mijn Stalling31. Plan een afspraak in, bekijk je facturen of download direct de Stallingwijzer van jouw stallingslocatie. Klik op de knop voor meer informatie of log direct in.

Kom je er niet uit?

We helpen je graag. Gebruik de onderstaande mogelijkheden.

  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31