Vernieuwde Mijn Stalling31 klantomgeving

In dit artikel vind je informatie over de vernieuwde klantomgeving van Mijn Stalling31.

De klantomgeving in Mijn Stalling31 is vernieuwd. Dit hebben we gedaan om de stallingservaring voor onze klanten zo prettig mogelijk te maken. Met een nieuw ontwerp en intuïtieve functies maken we het inplannen van haal- en brengafspraken nu nog makkelijker.

 

Inloggen

Inloggen op Mijn Stalling31 werkt hetzelfde als voorheen. Ga naar www.stalling31.nl en klik rechtsboven op ‘Mijn Stalling31’. Je logt nog steeds in met het e-mailadres waarop jouw contract is geregistreerd en het wachtwoord dat je hiervoor hebt aangemaakt.

 

Wat verandert er aan Mijn Stalling31?

Naast de vernieuwde uitstraling geeft de nieuwe klantomgeving meer inzicht in de informatie van jouw object, contract en stallingslocatie. Hieronder we een overzicht gemaakt van wat je in het nieuwe systeem zelf kan regelen en welke informatie je gemakkelijk en snel kan inzien;

- Jouw klant-, bedrijfs- en accountgegevens wijzigen;
Wijzig gegevens zoals je wachtwoord, adres of telefoonnummer.

- Ophaal-, breng- en bezoek afspraken inplannen, wijzigen en annuleren;
Plan gemakkelijk haal- of brengafspraak in. Je kunt deze ook wijzigen of annuleren.

- Een nieuw stallingscontract aanvragen;
Maak direct een nieuw contract aan voor je tweede object.

- De stallingswijzer van jouw locatie downloaden;
Bekijk snel alle informatie van jouw stalling gebundeld in één overzichtelijk document.

- Uw huidige stallingscontract opzeggen;
Zeg je huidige stallingscontract direct op.

- Facturen inzien en downloaden
Download en bekijk je facturen direct vanuit je account.

 

Veelgestelde vragen

Wij hebben de vernieuwde klantomgeving gebruiksvriendelijk ontworpen, maar wij begrijpen dat het even wennen kan zijn. Vandaar dat we hierbij een aantal artikelen delen met extra uitleg over het gebruikt van het nieuwe systeem;

Hoe maak ik een ophaal-, breng- of bezoekafspraak? 

Hoe en waar kan ik mijn gegevens wijzigen?

Wachtwoord vergeten? Of het inloggen lukt niet.

Heb je toch nog vragen? Neem dan een kijkje op onze klantenservice pagina voor alle artikelen.
Klik hier om alle artikelen te lezen

Contact

Staat je vraag er niet tussen of wil je iets doorgeven, dan kun je ook direct contact met ons opnemen.

Na kantooruren, tot 21.00 uur ‘s avonds en op zaterdag tot 17.00 uur, word je doorgeschakeld naar onze telefoondienst. Zij kunnen je helpen met noodgevallen of dringende vragen.

Footer_image_caravan
Bestaande klant? Log dan in op:

Contactformulier