Self-servicetijden bij Bleiswijk, Chaam, Druten, Elshout, Groningen, Heerhugowaard Hasselaarsweg, Nederweert Geheugden, Uden, Ysselsteyn

Toegang buitenterrein via uw mobiele telefoon
Bij deze stallingen krijg je toegang tot het buitenterrein met je mobieletelefoonnummer. Je kunt hiervoor bellen naar het nummer dat op het hek staat aangegeven. Je kunt in je profiel twee mobieletelefoonnummers opgeven waarmee het hek geopend kan worden. Wil je een mobiel nummer toevoegen of wijzigen? Dan kun je dit doen door in te loggen op je account en de gegevens in je profiel bij te werken.

De volgende Stalling31 locaties werken met toegang via een mobieletelefoonnummer:

- Bleiswijk, Anjerweg 34 - hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
- Chaam, Kapelweg 2 - hier vindt u de gebruiksaanwijzing (pdf)
- Druten, Hogeweg 7 - hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
- Elshout, Naulandseweg 25B - hier vindt u de gebruiksaanwijzing (pdf)
- Groningen-Tolbert, Schilligepad 8 - hier vindt u de gebruiksaanwijzing (pdf)
- Heerhugowaard Hasselaarsweg, Hasselaarsweg 7-9 - hier vindt u de gebruiksaanwijzing (pdf)
- Nederweert-Geheugden, Geheugden 3A - hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
- Uden, Hemelrijkstraat 9 - hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
- Ysselsteyn, Rouwkuilenweg 25B - hier vindt u de gebruiksaanwijzing (pdf)
- Zuidoostbeemster, Nekkerweg 52 - hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)

Stalling31 locaties in jouw omgeving

Bestaande klant? Log dan in op:

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.

Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop:
Verder naar reserveren

Kun je geen contract aanmaken omdat er nog maar een paar plekken beschikbaar zijn?
Vul dan hieronder de gewenste stallingslocatie in en de manier waarop we je kunnen bereiken.

Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?
Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie

Bedankt voor je verzoek!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.