Mijn object staat op weg, maar zou in de stalling moeten staan

Wanneer je een object naar de stalling brengt, vul je samen met de beheerder van de stalling een innameformulier in. Dit formulier moet handmatig worden ingevoerd in het systeem. Wanneer er in het systeem staat aangegeven dat de status van het object nog 'weg' is, betekent dit dus niet altijd dat hij nog fysiek buiten staat, maar dat de administratieve handeling nog niet is verricht door de beheerder. Wanneer het object administratief 'binnen' is geboekt, ontvang je hier een automatische e-mail van. Ongeacht de status van het object, kun je een haal- of brengafspraak inplannen. Mocht het object na 2 dagen na het brengen nog niet binnen zijn geboekt, kun je dit bij de klantenservice aangeven, wij vragen dan bij de beheerder na wat de fysieke status is van het object.

Contact

Staat je vraag er niet tussen of wil je iets doorgeven, dan kun je ook direct contact met ons opnemen.

Na kantooruren, tot 21.00 uur ‘s avonds en op zaterdag tot 17.00 uur, word je doorgeschakeld naar onze telefoondienst. Zij kunnen je helpen met noodgevallen of dringende vragen.

Footer_image_caravan
Bestaande klant? Log dan in op:

Contactformulier