Mijn object heeft schade, hoe geef ik dit door?

Bij het ophalen van jouw stallingsobject ben je zelf verantwoordelijk voor het constateren en melden van schades. Eventuele schades dienen als volgt te worden gemeld:

  1. Je meldt de schade bij de beheerder van de stalling;

  2. Is er geen beheerder aanwezig? Neem dan contact op met de klantenservice van Stalling31 (088-0313131). Wanneer de klantenservice niet bereikbaar is, Spreek je een voicemail in om de schademelding door te geven;

  3. Maak duidelijke foto’s van de geconstateerde schade, waarop ook te zien is dat deze foto’s op de stallingslocatie zijn gemaakt;

  4. Maak melding van de schade via e-mail: klantenservice@stalling31.nl. Voeg daar de foto’s van de schade aan toe;

  5. Verlaat het terrein van de stalling niet voordat eventuele schades op voormelde wijze zijn gemeld.

Verlaat je het terrein voordat je de schade op bovenstaande wijze heeft gemeld? Dan kun je later geen bezwaar meer maken of schades claimen.

Schademeldingen kun je doorgeven via het schadeformulier.

Contact

Staat je vraag er niet tussen of wil je iets doorgeven, dan kun je ook direct contact met ons opnemen.

Na kantooruren, tot 21.00 uur ‘s avonds en op zaterdag tot 17.00 uur, word je doorgeschakeld naar onze telefoondienst. Zij kunnen je helpen met noodgevallen of dringende vragen.

Footer_image_caravan
Bestaande klant? Log dan in op:

Contactformulier