Ik wil mijn contract graag upgraden/downgraden

Upgrade:
Heb je een basispakket en kom je erachter dat de caravan toch vaker dan twee keer per jaar wordt opgehaald, dan kan je uiteraard je pakket wijzigen naar bijvoorbeeld een pluspakket. Dit kan je doen door via het contactformulier de wijziging door te geven aan de klantenservice. Hierbij graag ook het object- en de persoonsgegevens vermelden, zodat de klantenservice gemakkelijk contact met je kan zoeken indien nodig. Na het overzetten van het pakket ontvang je een e-mail ter bevestiging met daarin het extra bedrag dat je nog dient bij te betalen. Deze factuur zal ook via automatische incasso verlopen.

Downgrade:
In het eerste stallingsjaar is het niet mogelijk het stallingspakket te downgraden. Na het eerste jaar is dit wel mogelijk, mits het gewenste stallingspakket ook beschikbaar is. Wanneer een stalling bijna of helemaal vol is, is vaak alleen het Pluspakket nog beschikbaar.

 

Contact

Staat je vraag er niet tussen of wil je iets doorgeven, dan kun je ook direct contact met ons opnemen.

Na kantooruren, tot 21.00 uur ‘s avonds en op zaterdag tot 17.00 uur, word je doorgeschakeld naar onze telefoondienst. Zij kunnen je helpen met noodgevallen of dringende vragen.

Footer_image_caravan
Bestaande klant? Log dan in op:

Contactformulier