Ik ben al klant en heb een andere caravan, camper of ander object gekocht

Als je al klant bent en je hebt een nieuw object gekocht, zijn er 2 mogelijkheden:

  1. Je hebt een zelfde soort object gekocht (caravan, aanhanger en vouwwagen wordt als één soort object gezien): Dan kun je dit aangeven in het account bij de eerste brengafspraak van het nieuwe object. De beheerder zal de inname dan doen zoals bij de allereerste brengafspraak. De schaderegistratie en het nameten wordt dan verzorgd. De nieuwe gegevens worden vervolgens door de beheerder doorgegeven aan de klantenservice, welke deze gegevens aanpast in het systeem.
  2. Je hebt een ander soort object gekocht: Dan dient er een nieuw contract te worden afgesloten en het huidige contract te worden beëindigd. Neem in dit geval contact op met de klantenservice op 088-0313131. Dan wordt samen bekeken wat de mogelijkheden zijn.

Contact

Staat je vraag er niet tussen of wil je iets doorgeven, dan kun je ook direct contact met ons opnemen.

Na kantooruren, tot 21.00 uur ‘s avonds en op zaterdag tot 17.00 uur, word je doorgeschakeld naar onze telefoondienst. Zij kunnen je helpen met noodgevallen of dringende vragen.

Footer_image_caravan
Bestaande klant? Log dan in op:

Contactformulier