Ik ben al klant en heb een andere caravan, camper of ander object gekocht.

Als u klant bent en u hebt een nieuw object gekocht, zijn er 2 mogelijkheden:

  1. U hebt een zelfde soort object gekocht (caravan, aanhanger en vouwwagen wordt als één soort object gezien): Dan kunt u dit aangeven in uw account bij de eerste brengafspraak van het nieuwe object. De beheerder zal de inname dan doen zoals bij de allereerste brengafspraak. De schaderegistratie en het nameten wordt dan voor u verzorgd. De nieuwe gegevens worden vervolgens door de beheerder doorgegeven aan de klantenservice, welke deze gegevens aanpast in het systeem.
  2. U hebt een ander soort object gekocht: Dan dient er een nieuw contract te worden afgesloten en het huidige contract te worden beëindigd. Neemt u in dit geval contact op met de klantenservice op 088-0313131. Dan wordt samen met u bekeken wat de mogelijkheden zijn.

 

 

 

Contact

Staat uw vraag er niet tussen of wilt u iets doorgeven, dan kunt u ook direct contact met ons opnemen.

Na kantooruren, tot 21.00 uur ‘s avonds en op zaterdag tot 17.00 uur, wordt u doorgeschakeld naar onze telefoondienst. Zij kunnen u helpen met noodgevallen of dringende vragen.

Contactformulier