Hoe sluit ik een nieuw contract af in mijn online account?

Via je online account kun je eenvoudig en snel een nieuw contract afsluiten voor je huidige Stalling31 locatie of een andere Stalling31 locatie. Let op: Wanneer je naar een andere Stalling31 locatie wilt overstappen is dat alleen mogelijk na het eerste stallingsjaar op jouw huidige locatie. Vergeet niet je huidige contract op te zeggen. Indien je een extra contact op jouw huidige locatie afsluit, geldt daar ook ook dat dit nieuwe contract voor minimaal een jaar is.

Met de volgende stappen vraag je een nieuw contract aan in jouw online account:

  1. Ga naar jouw online account: mijn.stalling31.nl;
  2. Ga bovenin naar 'Contracten';
  3. Klik rechts in beeld op 'Stallingscontract toevoegen';
  4.  Er verschijnt een pop-up, waarin je de gewenste Stalling31 locatie kan selecteren en waar je de gewenste ingangsdatum en pakket kunt aangeven. Voer de objectgegevens in en klik op 'Volgende stap';
  5. Voer jouw persoonlijke gegevens in en klik op 'Volgende stap';
  6. Er verschijnt een overzicht van het nieuwe contract. Controleer alle gegevens en als deze kloppen, klik je op 'Reserveer uw plek';
  7. Je ontvangt een e-mail met het nieuwe contract en de stallingswijzer in de bijlage. Neem deze beide goed door en kijk of alles naar wens is;
  8. Via je online account kun je akkoord geven op dit nieuwe contract. Ga naar 'contracten' en klik rechts op 'Ik ga akkoord met deze reservering';
  9. Er verschijnt een pop-up, waar je eerst akkoord moet gaan met de Algemene voorwaarden en vervolgens op 'Ik ga akkoord met deze reservering' moet klikken;
  10. Vanaf nu kun je afspraken gaan inplannen bij je nieuwe Stalling31 locatie.
Footer_image_caravan

Stalling31 locaties in jouw omgeving

Bestaande klant? Log dan in op:

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.

Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop:
Verder naar reserveren

Kun je geen contract aanmaken omdat er nog maar een paar plekken beschikbaar zijn?
Vul dan hieronder de gewenste stallingslocatie in en de manier waarop we je kunnen bereiken.

Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?
Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie

Bedankt voor je verzoek!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.