Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

Self-servicetijden bij Bleiswijk, Chaam, Druten, Elshout, Groningen, Heerhugowaard Hasselaarsweg, Nederweert Geheugden, Uden, Ysselsteyn

Toegang buitenterrein via uw mobiele telefoon
Bij deze stallingen krijg je toegang tot het buitenterrein met je mobieletelefoonnummer. Je kunt hiervoor bellen naar het nummer dat op het hek staat aangegeven. Je kunt in je profiel twee mobieletelefoonnummers opgeven waarmee het hek geopend kan worden. Wil je een mobiel nummer toevoegen of wijzigen? Dan kun je dit doen door in te loggen op je account en de gegevens in je profiel bij te werken.

De volgende Stalling31 locaties werken met toegang via een mobieletelefoonnummer:

– Bleiswijk, Anjerweg 34 – hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
– Chaam, Kapelweg 2 – hier vindt u de gebruiksaanwijzing (pdf)
– Druten, Hogeweg 7 – hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
– Elshout, Naulandseweg 25B – hier vindt u de gebruiksaanwijzing (pdf)
– Groningen-Tolbert, Schilligepad 8 – hier vindt u de gebruiksaanwijzing (pdf)
– Heerhugowaard Hasselaarsweg, Hasselaarsweg 7-9 – hier vindt u de gebruiksaanwijzing (pdf)
– Nederweert-Geheugden, Geheugden 3A – hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
– Uden, Hemelrijkstraat 9 – hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)
– Ysselsteyn, Rouwkuilenweg 25B – hier vindt u de gebruiksaanwijzing (pdf)
– Zuidoostbeemster, Nekkerweg 52 – hier vindt u de gebruiksaanwijzing hek (pdf)

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 0
Vorige: Self-servicetijden bij Woudrichem en Almere
Volgende: Hoe werken de self-servicetijden?
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31