Stalling31
Bestaande klant? Log dan in op: Mijn Stalling31

COVID 19​ – Onze maatregelen

In dit artikel

Via deze pagina willen we u graag op de hoogte houden van de huidige stand van zaken met betrekking van het Coronavirus bij Stalling31 en welk effect dit heeft voor u. Wij volgen te allen tijde het advies van het RIVM en de overheid.

Huidige status

  • Alle locaties zijn open volgens normale openingstijden. Indien dit niet het geval is, wordt u (als bestaande klant) geïnformeerd per e-mail;
  • Annuleer uw ophaal-, breng- en/of bezoekafspraak via uw account indien u gezondheidsklachten heeft of ziek bent;
  • Maak uw object goed schoon voordat u deze terugbrengt naar de locatie, waarbij u de onderdelen die de locatiebeheerder dient aan te raken goed desinfecteert;
  • Zet uw airco en/of luchtventilatiesysteem uit, voordat u het object achterlaat op de locatie;
  • De locatiebeheerder heeft de mogelijkheid om uw object pas na 24 uur binnen te plaatsen indien deze veilig en bewaakt buiten kan blijven staan;
  • Houd te allen tijde minimaal 1,5 meter afstand van elkaar en neem de richtlijnen van het RIVM in acht;
  • Eventuele gewijzigde werkwijzen (i.v.m. sleuteloverdracht) op uw locatie worden ter plaatse zichtbaar opgehangen.
  • Annuleer een gemaakte ophaal- en/of bezoekafspraak niet op het laatste moment. We willen de locatiebeheerder niet onnodig werk geven, vandaar dat we u vragen uiterlijk 48 uur voor de afspraak deze te annuleren via uw online account. Wanneer er veranderingen plaatsvinden dan zullen we u op de hoogte houden op deze pagina en via de nieuwsbrief

Wij willen u ook vragen uw vragen zoveel mogelijk per e-mail te stellen en  ons de tijd geven om alle vragen te beantwoorden, wij doen ons uiterste best.

Namens alle medewerkers , locaties en beheerders  hopen we dat we met heel Nederland goed en gezond door deze situatie heen komen.

Was dit artikel behulpzaam?
Nee 0
Vorige: Hoe maak ik een ophaal-, breng- of bezoekafspraak?
Volgende: Hoe wordt mijn object ingenomen?
  • Onderwerp
  • Bericht
  • Persoonlijke gegevens

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.
Bekijk deze pagina hier
Staat jouw vraag er niet bij? Klik dan op 'volgende' en schrijf je bericht.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.
Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop: Verder naar reserveren
Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?

Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie


Persoonlijke gegevens


Op werkdagen wordt je binnen 24 uur door onze klantenservice teruggebeld.

Terugbelverzoek

Vul je naam en telefoonnummer in en word op werkdagen binnen 24 uur teruggebeld.

Spoed

Heb jij een vraag of een probleem dat met spoed behandeld moet worden? Druk dan op ‘Toon telefoonnummer‘ om het telefoonnummer te zien.

Toon telefoonnummer

088-031 31 31