Caravanstalling reserveren?

Bij stalling31 kunt u online reserveren indien er plaats over is. Als er geen plaats is, wordt dit aangegeven op de website. U kunt in dat geval via de klantenservice beter geïnformeerd worden, en waarschijnlijk toch een oplossing vinden. Als de stalling helemaal bezet is kan de klantenservice altijd een alternatief als oplossing voor u aandragen.

Er zijn verschillende stallingspakketten die aansluiten op uw behoeften. Sommige mensen halen hun object vaker uit de stalling dan een ander, hier is dan ook het stallingsbudget op gebaseerd. De prijs wordt ook berekend aan de hand van de lengte van uw object. De lengte staat meestal op uw kentekenbewijs aangegeven. Mocht de lengte niet zijn vermeld, dan wordt die ter plekke gemeten.

U kunt online als volgt reserveren:

  1. Selecteer het gewenste stallingspakket.
  2. Vul uw persoonsgegevens in
  3. Maak de reservering
  4. Het stallingscontract wordt automatisch naar u gemaild.

De enige manier waarop u kunt betalen is per automatische incasso. Vul uw bankgegevens na het ontvangen van uw stallingscontract in. U krijgt daarna alle instructies toegestuurd via de bevestigingsmail. De ingangsdatum van uw contract gaat meteen in, en na afloop van het contract meteen na verlenging.

U krijgt alle informatie over de factuur per email toegezonden. Als u niet in Nederland woont , dan krijgt u de factuur met de gegevens van onze bank zodat u het geld kunt overmaken.

  • Het contract voor een stallingspakket duurt 1 jaar
  • Een contract voor opslagpakketten duurt ten minste 1 maand.

Indien u wilt opzeggen kunt u dat schriftelijk of per email gebeuren. Het opzegtermijn voor het stallingspakket is op zijn minst één maand voordat het contract afloopt. Dezelfde periode van één maand voor afloop van het contract geldt ook bij opslagpakketten.

 

Ga naar: de locaties om te kijken welke locatie bij u in de buurt zit.

Stalling31 locaties in jouw omgeving

Bestaande klant? Log dan in op:

Contactformulier


Op onze Klantenservice pagina; MijnStalling31 Account vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je persoonlijke account.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina; Kosten & Facturatie vind je antwoorden op veelgestelden vragen over je contract of factuur.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Op onze Klantenservice pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen en bieden we informatie over het stallen van je object, je persoonlijke MijnStalling31 account en nog veel meer.

Bekijk deze pagina hier

Staat jouw vraag er niet bij? Schrijf dan hieronder een bericht met jouw vraag zodat onze klantenservice jou kan helpen.


Een ophaal- breng- of bezoekafspraak plan je gemakkelijk op je persoonlijke MijnStalling31 account.
Klik vervolgens op het gewenste type afspraak en datum om deze in te plannen.

Lees hier meer over het inplannen van een afspraak.


Contracten aanmaken doe je gemakkelijk via onze website. Ga naar de gewenste stallingslocatie en druk op de knop:
Verder naar reserveren

Kun je geen contract aanmaken omdat er nog maar een paar plekken beschikbaar zijn?
Vul dan hieronder de gewenste stallingslocatie in en de manier waarop we je kunnen bereiken.

Kun je geen prijzen zien omdat de locatie vol is?
Lees hier meer over het bekijken van de prijzen van een volle locatie

Bedankt voor je verzoek!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.