Beheerders van uw stallingslocatie
Alle Stalling31 locaties hebben hun persoonlijke beheerder. De beheerder van uw stallingslocatie is aanwezig tijdens de brengtijden, welke vermeld staan op de locatiepagina op deze website. Ook voor een tussentijds bezoek aan of bezichtiging van de stalling kunt u op deze tijden terecht.

Wegbrengen
Voordat u uw object voor de eerste keer naar de stalling brengt, dient u een reservering aan te maken via onze website. Als u voor de eerste keer komt, zal de beheerder u welkom heten en de stallingsprocedures uitleggen. U dient uw identiteits- en kentekenbewijs mee te brengen naar de stalling zodat de beheerder deze kan controleren.

Object brengen in vier stappen:
1. Bij aankomst op de stalling meldt u zich bij de beheerder en op zijn aanwijzing parkeert u uw object op het buitenterrein.
2. Gasflessen en/of andere gevaarlijke stoffen heeft u uit het object verwijderd. Als u LPG-flessen in uw camper heeft, neemt u dan eerst contact op met onze klantenservice.
3. Na goedkeuring van de beheerder, bij niet-gemotoriseerde voertuigen, een disselslot aanbrengen. Bij gemotoriseerde voertuigen dient u een reservesleutel af te geven.
4. Samen met de beheerder vult u de innamebon* in en ondertekent deze.

* Op deze bon wordt de conditie van uw object aangegeven. Eventueel aanwezige schade wordt daarop vermeld. Op deze manier worden onduidelijkheden met betrekking tot de conditie van uw object voor, tijdens en na het stallen vermeden.

Ophalen
Het ophalen van uw object kan tijdens de ophaaltijden van uw stallingslocatie. Let u erop dat u van tevoren een ophaalaanvraag doet via onze website. De beheerder zorgt er dan voor dat uw object netjes klaar staat. Afhankelijk van uw pakket moet u dit één tot vijf dagen van tevoren aanmelden. Mocht u niet over internet beschikken, dan kunt u telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. De klantenservice is bereikbaar op ma t/m vr van 8.30-17.00 uur op telefoonnummer: 088-031 31 31.

Object ophalen in drie stappen:
1. Het ophalen van uw object kan alleen op de vaste ophaaldagen. Let er ook op dat u dit op tijd aangeeft, afhankelijk van uw pakket.
2. De beheerder zorgt dat uw object, op de opgegeven datum, voor u op het buitenterrein klaarstaat.
3. Zorg dat u uw object bij het ophalen controleert op schade. Eventuele onvolkomenheden dient u onmiddellijk te melden bij de beheerder of door te bellen met de klantenservice.

Stalling31 wenst u van harte welkom bij één van onze stallingslocaties.

Wilt u meer informatie, bekijk ook onze pagina: Algemene voorwaarden.

  • Klantenservice Stalling31