Stalling31 heeft een uniek concept: uniek, omdat wij onze specialismen zo dicht mogelijk bij onszelf houden.

Zo kan de beheerder zich toespitsen op het veilig en professioneel in- en uitrijden en stallen van uw object: dit gebeurt op de locatie zelf.

Daarnaast hebben wij diverse aparte afdelingen, zoals marketing en financiën, en niet te vergeten de klantenservice.

Deze afdelingen zijn gevestigd in Breda en opereren landelijk voor al onze stallingslocaties in Nederland. Onze formule zorgt ervoor dat u ervan uit kunt gaan dat u ,als klant van Stalling31, professioneel geholpen wordt. Alle expertises worden zo goed mogelijk benut.

Dit kunt u van ons verwachten:

  • Wij zijn professioneel
  • Wij luisteren goed zodat uw vraag zo goed mogelijk beantwoord wordt
  • Wij reageren direct en zijn duidelijk.
  • Wij denken met u mee in mogelijkheden en kennen een transparante communicatie

Door deze kwaliteiten zo dicht mogelijk bij onszelf te houden, kunnen wij qua dienstverlening méér bieden: zo weet de klantenservice van alle locaties wat de mogelijkheden zijn met betrekking tot services en kunnen zij u beter adviseren over welke locatie voor u de beste is. Soms biedt een nabijgelegen locatie bijvoorbeeld net gunstigere tijden, tarieven of diensten voor uw specifieke vraag of behoefte.

Daarnaast is de klantenservice continue in beweging: merken wij dat er vaker een specifieke vraag komt vanuit onze klanten, dan zullen we de informatie over die vraag aanpassen op onze site om zo helder en duidelijk mogelijk te zijn voor onze klanten.

Kortom: aarzelt u vooral niet om met al uw vragen contact met ons op te nemen. Uw reis start immers bij Stalling31!

  • Klantenservice Stalling31